Probleem met de Sapphire HD 3850 AGP 512MB GDD3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brainp0wder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Hallo,

sinds een weekje of 2 ben ik in het bezit van deze videokaart. Na het toch best lang uitgehouden te hebben met de Nvidia GeForce 6600 GT, werd het toch zeker een keer tijd voor een kleine upgrade. :p

Na het inpluggen van deze kaart en het installeren en ook de driver's fix te hebben uitgevoerd dacht ik me zelf even te uitleven met Battlefield 2. Alleen is de kleurencontrast zo enorm belabberd en zijn de pixels zo enorm groot en vaag dat ik verder ging zoeken of er meederen mensen dit zelfde probleem hebben gehad.

Wij kan mij een beetje op weg helpen wat ik hier aan kan doen? Ik weet dat mijn configuraties/hardware niet het nieuwste van nieuwste is, enkel volgens specificaties zou deze toch ook bij mij moeten werken?

Alvast hartelijk bedankt! :thumb:

WELKOM NOG OP HELPMIJ

je hebt dezelfde kaart als ik nu.drivers geinstalleerd?en daaarmee bedoel ik de drivers van site sapphire zelf!!
Ook ik had problems in het begin.
als je hier even kiest voor vga-3800series-3850agp zie je een pagina met hotfixdrivers.

Hey Frank en dankjewel :thumb:

Ik had de drivers al geiinstalleerd en had daarna nog steeds dezelfde problemen.

Zojuist heb ik ook een andere voeding er in gepropt (OCZ StealthXStream 500W), maar dit mocht het probleem nog niet verhelpen.

Net heb ik de drivers opnieuw geiinstalleerd en gelijk even getest...het is ongeloofelijk, maar het ziet er naar dat ie het keurig goed doet! :cool:

Nogmaals bedankt en mij zal je hopelijk niet meer over dit probleem horen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan