Probleem met de shift toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterkillah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hallo,

Ik heb een (klein) probleempje met mijn shift toets.
hij werkt gedeeltelijk, hij doet bijvoorbeeld niet: "shift + ," terwijl er dan een pijltje naar links zou moeten komen maar dingen zoals "shift + 2" doet het wel want dan komt er gewoon @

Kheb al bij landsinstellingen enzo gekeken maar niks werkt en ik kon er niks anders over vinden op internet :confused:

Bij voorbaat dank,

Dennis

Offtopic berichten verwijderd.

@pilootnour5,

Als je niks toe te voegen hebt, laat het dan ook. Veelal zijn mensen via E-mail te bereiken.

@masterkillah,

Hoe staan de landinstellingen dan?
Op Nederlands[Nederlands] - Verenigden staten[Internationaal] ?

verenigde staten(internationaal) maar kheb dat al geprobeerd te veranderen en heeft niet gewerkt :confused:

oja:
Ook doen sommige letters geen hoofdletter geven als ik ze in combinatie met shift gebruik.
bijvoorbeeld ik doe "shift + g" dan krijg ik hoofdletter G maar doe ik "shift + p" dan komt er niks in plaats van hoofdletter P

Laptop toetsenbord of een gewone? Je kunt met een gewone toetsenbord overwegen voorzichtig deze te reinigen, door de toetsen te verwijderen schoon te maken en weer terug te plaatsen.

Ik heb er net een aantal nieuwsbrieven terug een tutorial voor geschreven, hoe je je toetsenbord kunt reinigen.

nu je het zegt, alleen de rechter doet het niet.
Maar nog is het vreemd dat alleen bepaalde toetsen het niet doen hebk al paar weken

Schoonmaken zou best eens kunnen helpen en anders ben ik bang dat je toetsenbord een beetje gammel wordt. (er zijn ergere dingen die kapot kunnen gaan.. :cool:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan