probleem met de sims 2.

Status
Niet open voor verdere reacties.

istar348

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2005
Hallo allemaal.Ik heb problemen met het spel de sims 2.Ik heb de laatste uitbreiding erop gezet (nachtleven)maar ik kon niet eten in een restaurant want als ik op die tafel klik dan stond er wel aan de bar gaan zitten en tafel bestellen maar dat versprong dirrect uit me beeld.Ik al me sims delen eraf gegooid en alles opnieuw geinstalleerd.Toen deed tie het maar...hij ging ineens haperen als ik naar de stadsbuurt ging of als ik een date had.

besturingsysteem - microsoft windows xp proffesional.
systeemfabrikant - hp pavilion 061
systeemmodel - PN190AA-B1U d1120.se
processor - intel (R) pentium (R) 4 CPU 3.20 ghz (2 CPUs)
geheugen - 512 mb ram
wisselbestand - 238 mb gebruikt _ 1007 mb beschikbaar
directX versie - directX 9.0
radeon - x600-x550 series

Ik heb hier me inhoud van me pc opgeschreven omdat ik het nu echt niet meer weet hoe ik van deze problemen af zou kunnen komen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groetjes van een simfan.

Laatst bewerkt:
Heb je hier ook al gekeken / de vraag gesteld?

Uit je vraagstelling zou je kunnen afleiden dat het geen pc maar een gameprobleem is, m.a.w. dat er niets aan je systeem / instellingen mankeert...........

hallo Pasja,Ja ik dacht ook het ken niet aan me pc liggen maar je weet het op een gegeven moment niet meer vandaar deze schreew om hulp hihi.Ik heb nu ook het hele spel er weer afgegooid en dan weer alles erop zetten en hopen dat tie het dan wel gaat doen.En die site waar je me heen stuurde,ik kom daar niet uit daar had ik me ook al aangemeld maar hoe stuur ik me berichtje?Bedankt voor je mailtje Pasja.grt istar.

Op dezelfde manier als bij de Helpmij:

Welcome to the Gamer.nl Forum.
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

oftewel, aanmelden -> accountje aanmaken etc. etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan