Probleem met de weergave van een .php-file

• Onderwerp starter Onderwerp starter hsshm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hsshm

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2011
Hey

Ik heb een simpele website gemaakt waarbij ik aantoon hoe je hidden fields met hmac authentication kan encrypten, en zo manipulatie van velden kan voorkomen. Ik heb eerst het concept lokaal uitgewerkt (wamp). Nadat alles goed werkte, heb ik ervoor gekozen om het op een gratis hostprovider te plaatsten (0fees).

Nadat ik de twee files heb gehost, krijg ik bij het bezoeken van de website niets te zien. De pagina's worden wel geopend (url), maar geen uitvoer of weergave.
Het gaat hier om 2 php-files waarin het volledige concept is uitgewerkt. Beide files bevatten zowel html als php code. Ik heb dan ook de extensies gewijzigd naar .html. Restultaat: de eerste file doet het wel, maar de tweede file (die wordt geopend als je op submit klikt op de eerste file) doet het nog steeds niet. Ik heb uiteraard ook in de code van de eerste file bij action .php gewijzigd naar .html.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Dank u!

Laten we beginnen bij één ding wat je sowieso moet onthouden: gebruik je php in een bestand, dan is en blijft het een .php bestand. Verander je het in .html, dan zal in de meeste gevallen (afhankelijk van de server) de php code niet worden geparsed. De extensie dus weer naar .php veranderen, en ook de action naar .php uiteraard!

Controleer of error reporting op de server aan staat, en als dat niet het geval is, zet het dan aan:
PHP:
ini_set('display_errors',1); 
error_reporting(E_ALL);
Als hier errors uitkomen, dan moet je deze uiteraard oplossen.

Verder kan ik je niet helpen, want ik heb dan sourcecode nodig.

Weet je zeker dat je host wel php ondersteunt?

echo phpinfo();
Kun je gelijk zien of het ook een juiste versie van php ondersteunt.

Dat is natuurlijk ook weer zo met gratis hosts, ze zijn niet altijd zo geweldig up-to-date :P

Haha niet alleen gratis hosts!!!
vorig jaar had ik een klusje, ik alles gecode op mijn localhost (PHP 5.2)
Alles klaar en live gezet en wat denk je werkt nix
Toen maar een phpinfo gedaan....blijkt die te draaien op PHP 4.3
Dus tegenwoordig doe ik eerst phpinfo voor ik begin!!!! haha scheelt veel tijd achteraf!!!

Ik vind dat betaalde hosts er voor moeten zorgen dat alles gewoon up-to-date en oké is! Ik heb ook al wel eens van iemand gehoord dat de klok van de server helemaal verkeerd stond. Tijdzone vooruit + een een half uur extra ofzo :P

Mijn hosts gaat eind van de maand eindelijk over op PHP 5.3
opent weer leuke mogelijkheden. kan ik gaan stoeien met namespaces.

Heeft ook niet lag geduurd dat men over ging op een andere host.
Was geen kleine site die erop draaide.

wel erg dat de servertijd fout staat. onvoorstelbaar!

Het is opgelost. Zal denk ik aan de host liggen. Ik heb gewoon een andere host genomen en het werkte van de eerste keer.

De .php heb ik ook teruggezet. :)

Dank u allemaal!

Laatst bewerkt:
haha dus een wijze les voor de toekomst, eerts goed kijken of php ondersteund word en zeker zo belangrijk welke versie!!!!
Wat is je url? kunnen we hier een kijkje nemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan