probleem met defragmenteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Als ik mijn computer heb gedefragmenteerd (XP) wat maar een paar minuten in beslag neemt, krijg ik de mededeling dat mapx, mapx etc. niet gedefragmenteerd kunnen worden. Als ik dan vervolgens op 'analyze' klik krijg ik de mededeling dat deze schijf gedefragmenteerd moet worden.

Hoe kan ik dit oplossen?

Je kan toch eerst je schijf contoleren op fouten.

probeer in de veilige modus te defragmenteren.

hoe start ik de veilig modus op (in XP) en idem hoe doe ik die controle op fouten?

Alvast bedankt

martijn2000 zei:
hoe start ik de veilig modus op (in XP) en idem hoe doe ik die controle op fouten?

Alvast bedankt

Ga eens naar start, dan naar help en ondersteuning, toets daar in wat je wilt weten, dan krijg je een prima uitleg.

Veilige modus starten:
start je pc en druk dan op F8 en daarna scrollen naar veilige modus en nadien op ok klikken.

succes

bedankt Jean. Kijk daar heb ik wat aan, ik wist niet hoe mijn computer op te starten in veilig modus:), dus bedankt!

opgelost

Gisteren geprobeerd in safe modus op te starten en te defragmenteren en dat is prima gelukt!! :thumb: Hij gaf nog wel de melding dat een bestand niet gedefragmenteerd kon worden, maar de schijf is in ieder geval gedfragmenteerd!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan