Probleem met Desert Combat

• Onderwerp starter Onderwerp starter hewo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hewo

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2003
beste mensen,

ik krijg na 20 minuten spelen ongeveer allemaal vreemde kleuren en kan door het landschap heen kijken

loledup.JPG

ik heb me geforce mx400 koelblok gevoeld en die is zeer heet ( heet genoeg om je vingers aan te branden )
zou het hem hier aan kunnen liggen?

zou het hem ook kunnen liggen aan dat me processor niet goed word gekoeld? omdat het na 20 minuten pas gebeurt?

wie kan mij hier antwoord op geven?
ik ben eigenlijk hopeloos

greetz
Hewo

Het lijkt inderdaad een temperatuur probleem, zit er stof in het koelblok of zitten er soms kabels die de luchtstroom belemmeren?

ik heb alle kabels netjes weg gewerkt dus ik denk dat de luchtstroom wel goed is ( heb 2 coolers aan de voorzijde die lucht in de kast blazen en heb 1 koeler op de sidepanel die lucht er uit blaast en heb een achter in de kast die lucht er uit blaast.... is hier iets mis mee?), en heb me spire whisperock 3 voor de processor net nieuw dus ik denk dat daar geen stof tussen zit... en nee er zit geen stof tussen 3dkaart koelblok.

greetz
hewo

Ik weet niet wat de 'flow' is in cfm van de fan's maar je moet wel uitkijken dat je niet meer lucht uitzuigt als dat je er in blaast anders onstaat er een soort vacuum en waar vacuum is, daar is geen lucht (voldoende) om te koelen.
Ook kan een teveel of verkeerd geplaatste fan's een verstoring van de airflow tot gevolg hebben, dat weer als gevolg heeft dat er op sommige plaatsen in je kast te weinig lucht aanwezig is.
Om eerlijk te zijn ben ik geen voorstander van 'sideflow' omdat je dan de lucht wegzuigt voordat die door je hele kast is gegaan om de onderdelen te koelen.

aha ik heb het zonder panel geprobeerd maar nu krijg ik nog steeds vreemde kleuren :(

greetz
hewo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan