Bijgeleverd de broncode van mijn programma zover. Het is de bedoeling dat er een primary surface komt, met een backsurface en dat dit een flippingchain wordt. Verder zijn er wat functies om bitmaps te laden en is er een functie om GDI text naar buiten te pompen. Het probleem zit hem in 2 dingen.
Allereerst doet de GDI text functie niks, ook al heb ik deze gekopieerd vanuit een andere werkend programma van mij.
Ten tweede, ik gebruik VC++ 6.0 en normaal als je aan het type bent en je roept een structure aan, dan krijg je alle mogelijke inhoud daarvan te zien en kan je makkelijker kiezen. Nu doet die dat bij mij bij dit project niet, maar bij mijn andere projecten wel. Ik denk dat daar de fout zit, maar weet het natuurlijk nooit zeker. Ik zou het heel erg waarderen als iemand de moeite zou nemen te kijken, want zit wel een beetje erg vast...
Alvast bedankt!!! :thumb:
Ragnaros
Allereerst doet de GDI text functie niks, ook al heb ik deze gekopieerd vanuit een andere werkend programma van mij.
Ten tweede, ik gebruik VC++ 6.0 en normaal als je aan het type bent en je roept een structure aan, dan krijg je alle mogelijke inhoud daarvan te zien en kan je makkelijker kiezen. Nu doet die dat bij mij bij dit project niet, maar bij mijn andere projecten wel. Ik denk dat daar de fout zit, maar weet het natuurlijk nooit zeker. Ik zou het heel erg waarderen als iemand de moeite zou nemen te kijken, want zit wel een beetje erg vast...

Alvast bedankt!!! :thumb:
Ragnaros