Probleem met DirectX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Everest is daar heel makkelijk voor:

Download hier Everest Free Edition.
Installeer het en kijk bij het onderdeel Display --> GPU.

Het is me nu gelukt om de laatste videokaartdrivers te installeren. Bij dxdiag stond er nog steeds DirectX 8.1. Ik heb de update van DirectX 9.0c geïnstalleerd, maar nu staat er nog steeds DirectX 8.1. :confused: Hoe kan dit?

Wat ik nu heb gedaan:
  1. DirectX sleutel verwijderd uit register
  2. Van een andere computer DirectX 8.1 geëxporteerd
  3. DirectX 8.1 geïmporteerd in het register van deze laptop
  4. De update 9.0c gedownload en geïnstalleerd
Resultaat: Hetzelfde als het begin... :(
Als het goed is moet directX met de gewone updates mee komen dus als je er nu niet om zit te springen zou ik maar wachten tot hij vanzelf geupdate wordt wat bij mij allang gebeurd is,,,,het blijft een vreemde zaak.
mischien dat als je het nogmaals doet dat het er wel in staat.
Anders zou ik het ook niet meer weten je hebt nu al zoveel gedaan dat de oorzaak wel eens heel ergens anders kan liggen en je nu meer kapot maakt dan dat je er wijzer van wordt veel suc6 ...nixs

Ik weet ook niks meer dan:

- drivers van videokaart updaten ( heb je gedaan )
- DirectX verwijderen en opnieuw de volledige versie installeren
- Windows Update uitvoeren

@ SpeedyOnline,

Ja die zijn er wel, maar ik ben er nog geen een tegengekomen voor Windows XP.
Wel voor 98, 2000 en ME.

Laatst bewerkt:
Probleem met mijn direct x is voor nu opgelost (k draai wel op 2000) door m'n drivers van m'n videokaart te updaten :thumb:

@SpeedyOnline,
Mooi, en dat is inderdaad een goede manier.
Het is iets wat vaak vergetenen worddt, dat je ook nog je drivers van je videokaart moet installeren.

@SpeedyOnline,
Mooi, en dat is inderdaad een goede manier.
Het is iets wat vaak vergetenen worddt, dat je ook nog je drivers van je videokaart moet installeren.

Het is alleen best suf dat je na het installeren van de nieuwste direct x ook je videokaart moet updaten ...

Dat is aan de ene kant wel zo, maar ze hebben alletwee heel erg met elkaar te maken.
Update je de een, moet je ook de ander doen ( niet bij videokaart en dan DirectX )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan