Probleem met DLINK DSL-2740B

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkiller545

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Ik heb thuis de volgende opstelling:
Code:
- 5poorts-switch  =>          - PC
                              - Telenet digicorder
                              - Belkin Router  =>         - PC
                                       |                  - PC
                                       |                  - PC
                                       |                  - Dlink DSL2740B  =>  Wireless =>               - Laptop
                                       |___________________________________/                              - Laptop
                                                                                                          - Laptop
                                                                                                          - Notebook
                                                                                                          - Print-server

Voor de 5poorts-switch zit de modem.
Uiteraard kunnen de laptops ook switchen met de Belkin router want dit is ook een wireless versie.
De Belkin staat ingesteld met een DHCP server en op de Dlink is dit gedeactiveerd.
Dit werkte perfect tot enkele dagen terug. De Dlink was plots niet meer te vinden in de wireless zoek functie van windows. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar allemaal tevergeefs. Ik kan de router ook niet zien in de DHCP-list van de Belkin. Dit wil dus als volgt ook zeggen dat ik niet meer in de instellingen van de Dlink geraak. Ik heb de router al proberen te resetten maar ook dit lukt niet. Het wireless icoontje lichte niet meer op maar dit doet het nu wel, maar nog vindt ik hem niet. Als ik via de kabel aan de Dlink werk heb ik internet.

Ik hoop dat ik hier voldoende info mee gegeven heb, ik zou graag weten hoe ik deze router weer in mijn netwerk kan plaatsen als acces point. De Belkin staat op de zolder met gevolg dat we er beneden niet mee kunnen verbinden.

mvg,
Kenny

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan