Hallo, gister avond heb ik nieuwe poorten geforward via mijn router en heb daarna de router even gerestart (Via opera web browser) wat dus een beetje fout ging. De pagina bleef namelijk haken en kreeg een lege pagina te zijn. Ben opnieuw naar de webinterface van me router gegaan omdat dit het enigste was dat het nog deed en heb nog maals een paarkeer gereboot. Ik ben verder de hele nacht hiermee bezig geweest om dit probleem op te lossen maar weet mezelf geen raad meer. Als ik msn bijvoorbeeld probeer op te starten krijg ik een probleem oplossen scherm en dat zegt dat de DNS geen IP-adressen op kan lossen.
En het andere bericht dat ik krijg al ik letterlijk overtypen:
"Kan geen verbinding maken met de service. De oorzaak hiervan is mogelijk verkeerde proxy- of firewallinstellingen.
Controleer je proxy- en firewallinstellingen. De proxy-instellingen vind je in windows live messenger opties . Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor instellingen van de firewall."
Voor zo ver ik weet gebruik ik geen proxy's en me firewall staat ook uit op het moment.
Verder kan ik wel chatten op progamma's zoals Xfire en Skype.
Ik weet me echt geen raad meer kan iemand me helpen?
alvast bedankt, Dominic Lamers :thumb:
En het andere bericht dat ik krijg al ik letterlijk overtypen:
"Kan geen verbinding maken met de service. De oorzaak hiervan is mogelijk verkeerde proxy- of firewallinstellingen.
Controleer je proxy- en firewallinstellingen. De proxy-instellingen vind je in windows live messenger opties . Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor instellingen van de firewall."
Voor zo ver ik weet gebruik ik geen proxy's en me firewall staat ook uit op het moment.
Verder kan ik wel chatten op progamma's zoals Xfire en Skype.
Ik weet me echt geen raad meer kan iemand me helpen?

alvast bedankt, Dominic Lamers :thumb: