Probleem met document.write

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsDesmet

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Ik heb met Javascript een document.write met argument ("<INPUT type='Button' onclick='schrijf()'>")

Dit werkt goed, maar er is juist een probleem met de functie schrijf(). Hij bevat nl. een document.write('Test') maar als die wordt uitgevoerd wordt alles (echt, ALLES) die op het document staat vervangen door Test. Maar ik wil gewoon dat het eraan wordt toegevoegd. Ik kan echter wel terugkeren naar de vorige staat als ik op het back-pijltje klik, het is dus alsof er speciaal een nieuwe pagina wordt voor gemaakt. Het probleem ligt duidelijk aan de knop want als ik in mijn script zelf schrijf() call, doet hij het wél goed. Wat moet ik doen?

Laatst bewerkt:
Ik weet de correcte voorwaarde niet meer, maar ik dacht dat wanneer je document.write gebruikt nadat de pagina volledig geladen is (einde van het onLoad-event) deze een nieuw document start.

Als je de inhoud van een bestaand element op de pagina wil wijzigen, maak dan gebruik van:
Code:
document.getElementById('e').innerHTML += "toegevoegde tekst";

Ik moet dus nog een element 'e' maken samen met dat scriptje om het te laten werken? OK, bedankt! :D

een element "e" bestaat niet, dat is het id van een element vb:

document.getElementById("e").innerHTML = "een stukje text"

<html>
<head>
<body>
<div id="e"></div>
</body>
</head>
</html>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug