Beste Helpmij'ers
Ik heb een probleem met mijn Downloadsnelheid en met mijn uploadsnelheid:
Op mijn eigen pc (die op de 1ste verdieping staat en verbonden is met kabel) haal ik volgens speedtest.net rond de 60Mbps Download en rond de 10Mbps Upload (Precies zoals het abonnement van Ziggo) Op mijn laptop (Die verbonden is met Wi-Fi) haal ik rond de 20Mbps Download en rond de 8Mbps Upload.
Maar op de pc die beneden staat (Ook met kabel verbonden) Haal ik maar rond de 10MB/S Download en rond de 6MB/S Upload Hoe kan dit?
Specs van eigen pc : Windows 7 Home Premium 64-bit Linkje naar pc
Specs van Laptop : Windows 7 Home Premium 64-bit Linkje naar laptop
Specs van pc beneden: Windows 7 Home Premium 32-bit (Geupgrade na HDD crash) Linkje naar pc
(Meer specs nodig? laat het even weten)
Kevin
Ik heb een probleem met mijn Downloadsnelheid en met mijn uploadsnelheid:
Op mijn eigen pc (die op de 1ste verdieping staat en verbonden is met kabel) haal ik volgens speedtest.net rond de 60Mbps Download en rond de 10Mbps Upload (Precies zoals het abonnement van Ziggo) Op mijn laptop (Die verbonden is met Wi-Fi) haal ik rond de 20Mbps Download en rond de 8Mbps Upload.
Maar op de pc die beneden staat (Ook met kabel verbonden) Haal ik maar rond de 10MB/S Download en rond de 6MB/S Upload Hoe kan dit?
Specs van eigen pc : Windows 7 Home Premium 64-bit Linkje naar pc
Specs van Laptop : Windows 7 Home Premium 64-bit Linkje naar laptop
Specs van pc beneden: Windows 7 Home Premium 32-bit (Geupgrade na HDD crash) Linkje naar pc
(Meer specs nodig? laat het even weten)
Kevin
Laatst bewerkt: