Probleem met Dreamweaver verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
227
Hallo,

Ik wil Dreamweaver compleet verwijderen en daarna een schone installatie van Dreamweaver erop zetten.

Tot nu toe heb ik het programma alleen maar verwijderd in configuratiescherm bij programma`s.
Maar als ik Dreamweaver terug zet dan heeft deze de oude instellingen nog behouden waardoor het programma nog steeds niet draait.

Nu wil ik in het register bij Hkey_current_user de sleutel verwijderen.... kan dit zomaar en is het dan wel mogelijk een schone installatie erop te zetten?
 
Hallo Marc. Ik zou het proberen als administrator, of als administrator in veilige modus.
Dus, even opstarten in veilige modus en dan als administrator als je dat kan.
Ben je eigenaar van je computer dan moet het kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo manamana,

Wat bedoel je precies, ik heb namelijk geprobeerd het programma te openen via administrator maar dat lukte niet.
Daarop heb ik besloten het te verwijderen in configuratie. Nu wil het opnieuw erop zetten dat lukt gewoon maar de oude instellingen blijven staan in het register.
Als administrator installeren werkt dan blijkbaar ook niet. Zelf dacht ik dus eerst alles van Dreamweaver te zullen moeten verwijderen.
Er blijven zaken staan in het register en ik denk zelf dat het de reden is waardoor het niet lukt.

Ben jij daar bekend mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben niet bekend met dreamweaver, maar ik dacht in eerste instantie dat je niet als administrator werkte dus dat was wel zo. Oke goed zover dus.

Nu dacht ik te weten dat er ergens een uninstall programma is van dreamwever alleen ik weet niet welke versie je gebruikt.

Nu las ik hier nog wat over uninstall programma's. Probeer daar eens wat uit te vogelen. Ben eens benieuwd. In het Engels

http://helpx.adobe.com/creative-suite/kb/uninstall-creative-suite-cs5-cs5.html
 
Ik was even vergeten te zetten welke versie ik gebruik. Ik gebruik dus Dreamweaver 8.0 dat is een oude versie maar je kunt er nog gewoon mee werken.
De unistall programma`s zijn meestal voor de cs varianten waaronder dus ook de cs5.
Voor Dreamweaver 8.0 ben ik dit nog niet tegengekomen... er zijn ook mensen die zeggen dat het juist niet werkt op een Wndows 7 pc, maar het heeft het hier gewoon gedaan en op de laptop doet dit het wel gewoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Marc5,

Misschien moet je na de deinstallatie ccleaner eens het register laten opschonen.
Waarschijnlijk is dan je probleem opgelost.

Google even op ccleaner voor de nieuwste versie
 
@ TheoDijkstra,

Deze optie had ik ook al geprobeerd..gebruik Ccleaner al een hele tijd op de pc. Normaal werkt dat inderdaad goed bij zulk soort dingen.

Toch bedankt Theo


Groeten,

Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan