Probleem met drivers installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy B

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
Beste Helpmij'ers
Ik heb op een pc vandaag opnieuw XP geinstalleerd, alleen nu krijg ik de drivers niet geinstalleerd. Als ik ze heb gedownload en wil installeren krijg ik de melding: The original driver is stored in the C:\HP\Drivers\Audio folder. please install the driver through the Device Manager en opent apparaatbeheer zich. Wie kan mij hier mee helpen, want ik wil toch wel graag zo snel mogelijk die drivers installeren. Het gaat hier om een HP Pavilion t680.nl

Mvg Jordy

Alle drivers staan gewoon op de HP site. Je kan ook zoeken op google naar het programma everest die geeft aan wat je allemaal in de computer hebt zitten. Als je dan van de apparaten waar je de drivers van mist op google zoekt dan vind je ook de drivers.

Jaah dat weet ik, alleen het probleem is als ik de drivers heb gedownload en ik ze wil installeren die melding verschijnt.

Ps. Weet iemand wat ik moet doen dan om ze wel te kunnen installeren?

Bedankt, Ik zal morgen eens proberen want de desbetreffende pc is afgesloten en ik heb geen zin om die nu nog aan te gaan zetten :P. Ik laat wel even weten of het is gelukt of niet ;)

Sorry voor de laate reactie maar ik had er geen tijd meer voor gehad. Ik heb het op een andere manier gedaan. Eerst had ik de drivers gedownload van de HP site, maar toen heb ik mijn neef eens gevraagd en is die gekomen (die doet een ICT-opleiding) en die heeft me ermee geholpen. Hij zei dat de drivers op de website van de fabrikant niet altijd de goede hoeven te zijn, dus hebben we de drivers gedownload van de sites van Asus, ATI, Intel etc.. Nou doet ie het dus wel :). Ik had gewoon de verkeerde drivers. Misschien dat andere mensen hier ook nog iets aan hebben ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan