Probleem met drivers na formatteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomdf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Ik heb een probleem met mijn pc.
Ik heb hem namenlijk net geformateerd omdat hij overvol zat.
Nu is het probleem dat ik niet meer op internet kan, die komt omdat er geen drivers geïnstalleerd zijn voor mijn ethernet-controller.
Eigenlijk voor al mijn 'overige apparaten'.
Dit komt omdat ze op de een of andere reden niet op mijn cd'tje stonden.
Je kan bij eigenschappen je pc de drivers laten zoeken op het internet, maar dit is nogal moeilijk omdat ik niet op het internet kan.
Nu is mijn idee om de drivers op een andere pc te downloaden en met een usb stick over te zetten.

Nu heb ik de vraag:

- Welke driver(s) heb ik juist nodig?

Mijn pc:

Dell XPS/Dimension 400/9150

Dat is het probleem, ik ben niet zo heel vaardig met pc's en ik kan maar niet vinden welke driver ik exact nodig heb.

kijk bij apparaatbeheer of er uitroep/vraagtekens staan ,zoja ,dan die drivers downloaden en installeren

heb je geen cd tjes gehad bij je delL pc???

Laatst bewerkt:
Ja die staan er voor al mijn overige apparaten (oa dus ook ethernet-controller).
Maar als ik je advies volg en op de site van dell naar de drivers ga, krijg ik een hele lijst van mogelijke drivers.
Ik snap hoe je ze installeert en download, maar ik snap niet hoe je weet welke drivers van de lijst je juist nodig hebt.
Ik bedoel de driver voor ethernet-controller heet niet gewoon ethernet-controller driver.

Ps. Ik heb wel een cdtje gehad, maar er is een fout mee, want mijn drivers staan er niet op.

Hoi !

Als je op de Dell-site je servicetag intrommelt krijg je exact de goede drivers aangeboden !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Graag gedaan, hoor !

Of topic: @Bertus: we zijn weer "jongens" !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan