Probleem met drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woluf

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2015
Hallo, ik heb windows xp professional opnieuw geïnstalleerd op een computer, maar uiteraard miste er een aantal drivers... Ik heb de meeste zelf weten te vinden, maar mis er nog een paar:

* De voornaamst is de ethernet controller (PCI\VEN_1969&DEV_1048&SUBSYS_82261043&REV_B0\4&38D2602C&0&00E1). Ik heb het voor elkaar gekregen dat de Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller nu wordt herkend bij de device manager, maar er staat nog steeds een uitroepteken bij. Ook kan ik nog niet op internet. Als ik de laatste versie handmatig wil installeren bevriest het scherm en moet ik de computer geforceerd uitschakelen...

* SM Bus Controller (PCE\VEN_8086&DEV_27DA&SUBSYS_81791043REV_01\3&11583659&0&FB)

* Unknown device (ACPI\ATK0110\1010110)

Wellicht dat ik nog meer mis om de pc goed werkend te krijgen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!

De catalyst software suite installeert hij niet. De drivers via de pagina van HP ook niet allemaal. De PC werkt wel, maar ik heb nog steeds die drie ontbrekende drivers (ik kan ook nog niet op internet).

Ik had inderdaad eerst die chipset gedaan, reboot en toen de rest geprobeerd, maar ze werkte niet allemaal.

De uitkomst van dat programma zegt "We were unable to find a driver for your system. Your operating system may not be supported". verder geeft die aan Processor: Intel Penitum 4, Graphics Hardware: NVIDIA GeForce 6200 LE en Operating system: Windows XP 32-bit. Maar dat was al bedankt toch?

De originele cd heb ik helaas niet meer en kon ook niks vinden op de iso. Uiteindelijk is het me toch gelukt door middel van driverpack solution. Alles werkt weer! Lange Pier bedankt voor je tijd en moeite om mij te helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan