probleem met dsn voor website uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marleen40

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
probleem met dns voor website uploaden

Ik heb een maandje geleden bij mijn domeinnaam .nl een domein naam gekocht!
Website gemaak en klaar.
Nu heb ik van de week mijn abonement bij chello veranderd (telefonie+internet) nu denk ik dat ook mijn ip adres is veranderd
Want ik kom niet meer op www.marleendejong.nl. eerst kreeg ik een autosite nu weer een upc, omdat ik mijn ipadres heb ingevuld op die mijndomijnnaam.nl
Weet iemand wat ik nou precies je dns is, en wat moet ik dat dan invullen bij dns
dus van www, ftp mail enz
ik ben alleen aangesloten op een router maar dat ip adres heb ik toch niet nodig.
Ik heb gekeken op wat is mijn ipadres .com en neem dan aan dat het de mijne is..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
alvast bedankt
marleen

Laatst bewerkt:
marleen40,
Als je een domeinnaam hebt geregistreerd dan is die domein naam je ip adres je domeinnaam www.marleendejong.nl is dus een andere maar dezelfde naam als je ip adres dus ik klik op je domeinnaam en ik kom op je site zo simpel als dat!
Maar! als je bedoeld dat je niet meer kan inloggen op je host dan heb je daar andere gegevens voor nodig en niet je ip adres, maar je loginnaam en je password die je gekregen hebt van je internet provider die heb je nodig voor in te loggen op je host.

marleen40,
Als je een domeinnaam hebt geregistreerd dan is die domein naam je ip adres je domeinnaam www.marleendejong.nl is dus een andere maar dezelfde naam als je ip adres dus ik klik op je domeinnaam en ik kom op je site zo simpel als dat!
Maar! als je bedoeld dat je niet meer kan inloggen op je host dan heb je daar andere gegevens voor nodig en niet je ip adres, maar je loginnaam en je password die je gekregen hebt van je internet provider die heb je nodig voor in te loggen op je host.

Ja heb idd gelijk...maar achteraf bleek het om een storing te gaan, dus mijn probleem is opgelost

thnx....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan