Probleem met dubelle monitor! HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVENOKKID

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Hallo,
Ik heb vanmiddag 2 monitoren op mijn windows XP aangesloten,
Opnieuw opgestart, en toen.. ....! nu functioneert alleen nog maar de 2e monitor!
Op de eerste monitor staat no signal! maar ik zie dus nu zegmaar 1 gedeelte van mijn PC en ook nog eens de verkeerde, want ik heb juist de andere nodig om in te loggen (nu heb ik mijn 6e zintuig gebruikt om in te kunnen loggen zonder te het te zien ; enter en dan wachtwoord) maar veel verder kom ik niet want ik kan de confriguatie niet veranderen want elk scherm die ik open, opent zich in het andere scherm?!!! wat moet ik doen om het terug te draaien naar 1 scherm!?

Hoi !

Tweede beeldscherm afkoppelen, PC opstarten, nu pas 2de scherm aansluiten.

Werkt het nu naar behoren ?

Greetz,

Harry.

nope... nog altijd het verkeerde beeld... probeer nu ook mijn laptop op mn pc aan te sluiten maar niks schijnt te werken, ik denk dat de plug van de 2e monitor niet functionneert maar ik heb nu al de instellingen verandert maar ik heb geen idee hoe ik de normale isntellingen terug kan krijgen!

..x-tra info: ik heb net mijn hoofdmonitor-plug eruitgehaalt en een monitor aangesloten op de 2e-monitor-plug. nu krijg ik wel het hoofdscherm?? nu heb ik PC afgesloten en hoofdmonitor-plug er weer ingedaan.. zonder resultaat.. de monitor die aangesloten is op de hoofdmonitor-plug geeft weer de verkeerde helft beeld...

P1 = hoofdmonitor-plug (standaart)
P2 = de tweede monitor plug (extra)
M1 = Monitor 1
M2 = Monitor 2

P1 - M1
P2 - M2
------------
M1 geeft verkeerd beeld
M2 geeft geen beeld

P1 niet in PC
P2 - M1
-------------------
M1 geeft het goede beeld

P1 - M1
P2 niet in de PC
------------------------
M1 geeft verkeerd beeld

Eigenlijk hoef ik alleen maar de eigenschappen van het beeldscherm in het verkeerde beeld krijgen dan kan ik het veranderen maar als ik dat open opent ie zich automatisch in het goeie sche en daar heb ik geen beeld van...

Laatst bewerkt:
Hoi !

Wat is het merk/type van je videokaart ?

Heb je toevallig een Geforce is het makkelijk.

Start -configuratiescherm - nVidia Control Panel.

Daar heb je de mogelijkheid om de juiste monitor te kiezen, etc. etc.

Voor ATi-kaarten moet ik het even nakijken,

Greetz,

Harry,

Hoi !

Wat is het merk/type van je videokaart ?

Heb je toevallig een Geforce is het makkelijk.

Start -configuratiescherm - nVidia Control Panel.

Daar heb je de mogelijkheid om de juiste monitor te kiezen, etc. etc.

Voor ATi-kaarten moet ik het even nakijken,

Greetz,

Harry,

uh.. ik heb geen idee! volgens mij was het matrox (Staat volgens mij in één van mijn vorige berichten want ik heb ooit eens problemen met mijn kaart gehad) ik zal ff gaan zoeken!

JEP gevonden --> Matrox G550 (Matrox Millennium G550) is mijn videokaart

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan