probleem met dvd branden en prbleem met programma`s instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerritzwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
hallo

ik heb wat problemen ondervonden.

1 als ik speciale tekens wil gebruiken dan krijg ik totaal andere tekens, bijvoorbeeld als ik vraag teken wil krijg ik in plaats van dat een ~° dit dus of = dit ..

2 internet pagin is gereed maar met fouten , hier onder een foto van het probleem.

3 ik kan geen programma instaleren zoals cpu/z 1.60.x64 zie foto van de fout .

4 ik kan geen enkele dvd branden met wat voor programma dan ook , zie foto. ik heb een super writemaster speedplus brander, geen idee of deze wel eens dvd kan branden , heb deze zo gekocht en daar niet echt op gelet .

waar kan dit aan liggen , op me laptop brand die wel de dingen die ik moet hebben , maar op deze 64 bit phenon x4 niet.

iemand =

sorrie voor de rare tekens maar krijg het niet anders .

2.jpgdvd branden fout..jpgfout.jpg

1 als ik speciale tekens wil gebruiken dan krijg ik totaal andere tekens, bijvoorbeeld als ik vraag teken wil krijg ik in plaats van dat een ~° dit dus of = dit ..

Antwoord: Dit kan zijn omdat je per ongeluk via de sneltoets de language van je toetsenbord hebt veranderd. Gebruik right CTRL + right SHIFT om het probleem op te lossen. (De sneltoets)

re

hier een foto van mijn verdwenen d station ..
heb dus net windows repair gedaan en nu brand die wel ineens weer , maar nu is de hele d station verdwenen , zie foto .

staat er iets niet goed in de bios of zo ?
d station verdwenen.jpg

Doe is even:

-> Rechtermuisknop op computer
-> Manage klikken
-> Er opent eeen scherm genaamd: Computer managment
-> In het linker stuk staat ergens Disk Managment

Daar kun je kijken waar je D schijf heen is.

re

hij is er al weer .

had de comp opnieuw opgestart en toen was die er weer .
maar hij geeft soms aan bij de fouten dat het archief niet goed is of beschadigt is ?
moet ik dan gewoon windows opnieuw instaleren , of gewoon de moederbord ressetten en formateren daarna en schone lei ?

denk dat gewoon je gehele pc formatteren en windows erop nieuw opzetten alle problemen oplost. Echter moet je dan wel de drivers opnieuw downloaden/installeren xD

re

hallo ruty

ja klopt heb de hele mimmak opnieuw geinstaleerd .
ga het ook niet weer proberen zonde van de dvds , branden lukt wel alleen met poweriso .

problemen met archief heb ik ook niet meer en die rare tekens ook niet meer , lag aan die windows heb nu een andere erop gezet ..

tot nu toe dus effe geen problemen meer .

bedankt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan