Probleem met DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

justmyrthe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
4
Hallo,
Ik heb een film gedownload van internet en die geconverteerd van een AVI bestand naar een DVDformat, met het programma 'convert x to dvd'. Dat is allemaal goed gelopen en daarna heb ik hem gebrandt in Nero 6.0. Ik heb dat als volgt gedaan, er stonden 2 mappen: audio en video. Ik heb een aantal bestanden in video gezet en een aantal in audio en toen op branden geklikt. Hij brandde in een kwartiertje en toen stopte ik de gebrande DVD in mijn speler. Hij pakte hem wel, maar het beeld bleef zwart en hij bleef hangen op scene 1 en 00.00

weet iemand wat ik fout heb gedaan of hoe ik het beter kan doen? het kan niet aan mijn dvd-speler liggen omdat die wel andere gebrande dvd's afspeelt.

alvast bedankt!
 
Je moet alleen de bestanden uit de map VIDEO_TS gebruiken en verder niets.

Ga naar Nero Express, kies voor Videofiles branden, voeg ALLEEN de bestanden uit de map Video_TS toe en branden maar!
 
dat heb ik nu gedaan en hij scheen nu wel goed te zijn, maar nu pakt mijn dvd speler hem niet...echt jammer, maarja..toch bedankt!
 
Welkom bij Helpmij.nl

Leest je DVDspeler in de PC hem wel?
 
Nee..als ik hem in de pc dvdspeler doe dan krijg ik gewoon die VOB besatndjes enzo in een map geopend te zien...en dan kan ik niks afspelen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan