Probleem met e mail ontvangen outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Performer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2014
Goedendag beste mensen op het Forum , Help mij .

Wat prachtig dat er een Forum als dit is , daarom zijn we in de wereld om dat voor elkaar te doen .

Ja please Help mij , ben geen ster in pc,s maar geef niet vlug op maar kom er niet uit .

Krijg sinds twee dagen geleden de melding dat er bezig met ontvangen is een fout opgetreden ox800408FC en dat de server niet wordt gevonden op het netwerk , zal dan wel de inkomende server zijn , ik roep maar wat en denk logisch na .

Heb vernomen dat er twee servers zijn voor in pop 3 en voor uit smt dacht ik , heb dit gecontroleerd en volgens mij staat dit ongewijzigd heb ook wachtwoord op nieuw ingesteld , niets .

Kan wel in G mail account inloggen kan dus ik kan mijn mail aan .

Raar dat dit zomaar gebeurt en ben al een dag aan het puzzelen en hoop dat op een gegeven moment zichzelf hersteld .

Heb al een keer vergelijkbare problemen gehad en met wat bidden , wat magick gebruiken en rommelen was alles weer hersteld , deze keer wil het niet lukken .

Bij voorbaad dank beste mensen , hoop op een oplossing

Welkom hoor, zal ik hem dan ook maar in de Outlook sectie zetten ;)
Verplaatst.

Bedankt voor je reactie en het verplaatsen van mijn probleem naar de juiste locatie .

Heb in de link gekeken en kon het vinden van die gegevens daar niet vinden , alleen verplaatsen maar begrijp je gedachte gang van het opzoeken van die gegevens dat als de mailbox te vol is dat ik mogelijk problemen kan krijgen.

Had al vele mails verwijderd in mijn in mailbox van outlook dus als dit het probleem zou zijn zou hij weer moeten werken , denk ik logischer wijs .

Kan zijn dat een pc anders werkt dan het logische verstand ?

Nee dat werkt in de praktijk anders dan logisch gedacht. Het bestand is in principe een database. Deze groeit wel indien nodig, maar het verwijderen van gegevens zorgt er niet voor dat het bestand krimpt.

Wat je wel nog kun proberen is een backup van je email maken en daarna de optie "comprimeren" kiezen onder de instellingven van Outlook zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan