Probleem met een contactformulier?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Hoi,

Voor mijn werkgever heb ik een website gemaakt en hierop komt ook een contactformulier. Het werkt via een script van de provider.

Nu krijg ik steeds een foutmelding te zien, waarin staat dat de e-mail niet is verzonden. Er komt inderdaad ook niets aan.
De helpdesk heeft alles gecontroleerd en bij hun lukt het wel.

Waarom ik geen reactie kan versturen is me onduidelijk. Nu wil ik graag wel een 100% werkend formulier hebben.

Wie wil het formulier testen?
Mocht je een foutmelding krijgen, dan graag even melden.

Link verwijderd -> probleem is opgelost

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ja wel een link naar het pl bestand.
Maar wat is de inhoud van dit pl bestand?

Ben je vrij om namen te gebruiken (Name), of horen die ook in het pl bestand te zitten?

:cool:

//// edit ////
Het is een eenvoudig pl bestand, wat inderdaad niet zelf behoeft te worden aangepast.
Lees de info:
http://www.scriptarchive.com/readme/formmail.html

Laatst bewerkt:
Geplaatst door peter vazed
Ja wel een link naar het pl bestand.
Maar wat is de inhoud van dit pl bestand?

Ben je vrij om namen te gebruiken (Name), of horen die ook in het pl bestand te zitten?

:cool:

//// edit ////
Het is een eenvoudig pl bestand, wat inderdaad niet zelf behoeft te worden aangepast.
Lees de info:
http://www.scriptarchive.com/readme/formmail.html

Hoi Peter,

Ja, er is een link naar het .pl bestand. Dit wordt door de provider aangeboden en heb ik dus zo overgenomen.

Ik heb geen flauw idee wat er in zo'n pl bestand zou moeten staan. Neem aan dat daar de opmaak instaat...:rolleyes:

De helpdesk kan het formulier invullen en gewoon verzenden, maar ik blijf een fout melding ontvangen.
Ik wil er wel zeker van zijn, dat iedereen een reactie kan insturen.

zou het misschien niet gewoon makkelijker zijn voor je aangezen ook hoe het eruit ziet. Om zelf een formulier te maken in dreamweaver

Geplaatst door mwmeijer
zou het misschien niet gewoon makkelijker zijn voor je aangezen ook hoe het eruit ziet. Om zelf een formulier te maken in dreamweaver

Het gaat zich niet echt om het uiterlijk, maar om de werking....Toch bedankt voor de reactie

Hoi Rob

Ik zit met hetzelfde probleem zit
Keurig een formulier gemaakt in publischer

maar werken ho maar

Wat heb jij nu gedaan dat het wel werkt ????
Een gemaakt in dreamweaver (bekeek programma maar echt simpel is dat ook niet voor mij)

groetjes Krijnie

Geplaatst door krijne
Hoi Rob

Ik zit met hetzelfde probleem zit
Keurig een formulier gemaakt in publischer

maar werken ho maar

Wat heb jij nu gedaan dat het wel werkt ????
Een gemaakt in dreamweaver (bekeek programma maar echt simpel is dat ook niet voor mij)

groetjes Krijnie

Hoi,

Eerlijk gezegd heb ik niets gedaan. Het formulier werkte hier thuis eerst niet en op het werk wel. Nu werkt ie wel. Waaraan het nu lag? :rolleyes:

Het formulier is gewoon gemaakt met frontpage.
Ik heb nog niet eerder een site gemaakt aan de hand van Publischer. Dreamweaver vindt ik wat lastiger, omdat het engelstalig is.

In het formulier staat een stukje (post) hoe het formulier verzonden moet worden.
Daar komt ook je e-mail adres in.....

Hoop dat je er iets mee kan.
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan