Beste mensen,
Ik ben een beginneling met C++ en heb een opdracht voor school waar ik niet uit kom wie wil mij hier even mee helpen ben al avonden bezig.
Het betreft de volgende opdracht : een programma te schrijven die berekent wat de afstand tussen 2 b.v. bomen is, met een minimale afstand van 10 en een maximale afstand van 20, is dit niet mogelijk moet het programma laten zien hoeveel de aftand groter moet worden voor een goede verdeling en de grootst mogelijk afstand die tussen de 2 bomen kan zijn moet het programma weergeven.
zelf had ik het tot zover geprobeerd en zelf kom ik er niet meer uit
#include <iostream.h>
int main()
{ int getal , afstand, i=1, ruimte ;
cout<<"geef de afstand ";
cin>>afstand;
for ((getal>=10)||(getal<=20))
{
getal+i;
afstand%getal+i;
}
cout<<"."<<afstand%getal;
return 0;
}
Please kan iemand mij mischien verder helpen
M.v.g. Sander
Ik ben een beginneling met C++ en heb een opdracht voor school waar ik niet uit kom wie wil mij hier even mee helpen ben al avonden bezig.
Het betreft de volgende opdracht : een programma te schrijven die berekent wat de afstand tussen 2 b.v. bomen is, met een minimale afstand van 10 en een maximale afstand van 20, is dit niet mogelijk moet het programma laten zien hoeveel de aftand groter moet worden voor een goede verdeling en de grootst mogelijk afstand die tussen de 2 bomen kan zijn moet het programma weergeven.
zelf had ik het tot zover geprobeerd en zelf kom ik er niet meer uit
#include <iostream.h>
int main()
{ int getal , afstand, i=1, ruimte ;
cout<<"geef de afstand ";
cin>>afstand;
for ((getal>=10)||(getal<=20))
{
getal+i;
afstand%getal+i;
}
cout<<"."<<afstand%getal;