Probleem met emails verplaatsen tussen mappen in Windows Live Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesN

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2013
Berichten
16
Ik gebruik Windows Live Mail 2012. Ik probeer daarin alle dertig emails uit Postvak In tegelijk te verplaatsen naar een andere map in Windows Live Mail. Daarbij krijg ik telkens de volgende foutmelding: "De geselecteerde berichten kunnen niet worden verplaatst. Er is een probleem opgetreden Probeer het opnieuw." Dit probleem bestaat sinds vandaag.

Wel kan ik maximaal 4 berichten tegelijk verplaatsen tussen deze mappen in Windows Live Mail, en soms maximaal 5.

Deze laptop is ongeveer zes jaar oud. Windows 7 is er een paar maanden geleden opgezet met originele installatie-cd's. Daarvoor stond er een andere Windows versie op.

Deze laptop geeft in elk geval al sinds er Windows 7 op staat gemiddeld één keer per dag een blue screen. Dat wil zeggen een donkerblauw scherm met een uitgebreide tekst met foutmeldingen in kleine witte lettertjes. Deze laptop loopt dan onverwachts helemaal vast en moet opnieuw worden opgestart. Ik weet niet of deze laptop ook regelmatig vastliep voordat er Windows 7 op werd gezet.

Een full scan met MBAM heb ik net gedaan en levert geen enkele enkele gevonden fout op.

Ik heb ongeveer twee weken geleden alle updates gedownload van Windows, 7 die beschikbaar waren.

Ik draai permanent AVG Antivirus Free plus de ingebouwde firewall van Windows 7.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Laatst bewerkt:
Update

Het lukt nu opeens weer wel om een groot aantal emails tegelijk te verplaatsen tussen verschillende mappen in Windows Live Mail. Ik ben toch benieuwd wat er aan de hand is, en of dat probleem zich opnieuw kan voordoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan