dirk_decibel
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 13 jul 2006
Ik heb sinds gisteren een ergenic wl-006. Vanaf het eerste moment al problemen. Eerst lukte het überhaupt niet om een verbinding te krijgen, ondanks het meermalen zorgvuldig doorlopen van de stappen die in de gebruikshandleiding staan.
Vandaag maar weer eens aangesloten, en voila, verbinding. Mooi denk ik, eens even naar de web-interface surfen om te kijken wat we allemaal in kunnen stellen. En daar zijn de problemen weer. Ik gebruik netjes het ip-adres wat in de handleiding staat, maar hij komt er gewoon niet in...
Eventjes wat aanvullende informatie:
XP pro sp2
@home vebinding met Motorola modem
Ik maak geen gebruik van de wireless functie op de router, er zitten dus alleen 2 pc's via ouderwetse kabels op de router aangesloten en ik heb verder geen draadloze ontvanger geïnstalleerd.
Uitzetten van de firewall sorteert ook geen effect.
Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven over wat er eventueel mis is
Vandaag maar weer eens aangesloten, en voila, verbinding. Mooi denk ik, eens even naar de web-interface surfen om te kijken wat we allemaal in kunnen stellen. En daar zijn de problemen weer. Ik gebruik netjes het ip-adres wat in de handleiding staat, maar hij komt er gewoon niet in...
Eventjes wat aanvullende informatie:
XP pro sp2
@home vebinding met Motorola modem
Ik maak geen gebruik van de wireless functie op de router, er zitten dus alleen 2 pc's via ouderwetse kabels op de router aangesloten en ik heb verder geen draadloze ontvanger geïnstalleerd.
Uitzetten van de firewall sorteert ook geen effect.
Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven over wat er eventueel mis is