Probleem met Everyoneweb (linken binnen pagina)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimbeau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Ik ben van plan om vele malen te gaan linken van de ene,naar de andere pagina binnen mijn website.
Everyoneweb heb ik gekozen om mijn site op te maken maar ik begin nu een beetje te twijfelen.

Ik heb verschillende mappen aangemaakt met eronder wederom mappen. Nu wil ik op de ene pagina een beeldplaatje+link naar een andere pagina binnen de website
Dus die optie kies ik, ik voeg een foto toe, en klik aan: "linken naar menuknop in navigatiemenu". Vervolgens verschijnen al mijn menuknoppen in beeld en ik kan ook voor de onderste mappen kiezen. Nu komt het probleem: de ene pagina pakt ie wel en de andere pagina niet, met andere woorden de ene keer doet de link het en de andere x niet. En er is geen touw aan vast te knopen waardoor dat komt. Sommige onderste mappen pakt ie, maar ook mappen met een + ervoor, waar nog mappen onder zitten!

Heeft iemand een idee waardoor dit komt?

Groetjes!

en met welk programma maak je die website?

Bij EveryOneWeb heb je zelf geen webeditor-programma om je pagina's te maken, maar gebeurt dat met een speciale online webeditor van EveryOneWeb:
  • "Met EveryOneWeb kan je meteen vanuit jouw browser de inhoud van jouw website aanpassen. Je hoeft geen extra software te installeren. Je surft naar jouw website, je klikt rechtermuisknop en je logt in om naar wijzigmode over te gaan." (everyoneweb.com/index3.htm).
  • De gebruiksaanwijzing staat in hun handleiding.

Als ik het zo zie, heeft hun programma nogal beperkte mogelijkheden. Hoe goed/slecht hun (sub)mappen werken, kan ik helaas van buiten af niet zien.

Oeps... Wat ik wel kan waarnemen, als ik een paar (een stuk of 5) van de daarmee gemaakte sites tegen het licht houd:
  • Het zijn allemaal frame-websites (gebruikersonvriendelijk, slecht voor Google).
  • De pagina's zitten stelselmatig bomvol html-fouten (zo tussen de 80 en 150 errors), ondanks het meest toegeeflijke "doctype" (= type gebruikte html-code), met ook nog een volstrekt verouderde versie (html-4.0 i.p.v. html-4.01).
  • Als javascript bij de bezoeker uit staat, werkt het hele menu niet.
  • Ze verwijzen allemaal naar 1 tot 4 niet bestaande stylesheets/javascripts.
  • Ze herbergen allemaal een hele bonk aan javascript-toestanden en verborgen <iframe>'s om een pagina te wijzigen, wat voor de bezoekers irrelevant is en de pagina's alleen maar vertraagt.
:shocked: Daar wordt een mens niet blij van.
  • En in art. 3 van de (prettig onleesbaar gekleurde) gebruiksvoorwaarden valt te lezen:
    "Het is EveryOneWeb te allen tijde toegestaan uw EveryOneWeb-website naar eigen inzicht geheel of gedeeltelijk te beëindigen en dus ook deze Overeenkomst te beëindigen. Daarnaast behoudt EveryOneWeb zich het recht voor om websites die gedurende twee (2) maanden of meer onvoldoende bezoekers hebben gegenereerd (zoals vastgesteld door EveryOneWeb) zonder voorafgaande kennisgeving te beëindigen."
    (Pr_Info_Voorwaarden_website_NL.aspx)
    e1vw.png

Al met al: het zou mijn onderkomen voor een site niet zijn...

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan