• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Probleem met Excel bestand !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik heb al jaren een Excel bestand waarin ik mijn vaste uitgaven bij hou.
In rij 1 staan de lasten en het bedrag en als dat afgeschreven is zet ik de datum erachter en trekt hij zelf zodat ik weet wat er nog openstaat totaal. Maar van het één op het andere moment trekt hij niet meer af?
Zou ik iemand met kennis hiervan het bestand mogen mailen zodat je er even naar kijkt en weer in orde maakt. Omdat het om mijn uitgaven gaat wil ik het niet openbaar op het forum plaatsen.

Ik hoor graag.

Kan ook natuurlijk.....

Bij deze !
Het moet dus zo zijn dat als ik de datum achter het bedrag en post invul dat hij dan moet aftrekken in die betreffende maand. Je zal het wel zien.....zoals je nu ziet heb ik bij T MobileR een datum ingevuld (19-01) maar hij trekt het niet meer af onderin die kolom.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
je hebt blijkbaar wat te veel gegevens gewist :)

Maak je kolom D zichtbaar en kopieer je formule (die je bvb vindt in D26) terug tot D3.

Dit zal je ook moeten doen voor de kolommen F, H, J, L, N, P, R, T, V en X.

Hoi,

Ik kan dus helemaal niks in Excel vandaar dat ik het hier vraag of iemand het even kan doen en in orde kan maken. Dus als iemand dit weer werkend voor mij kan maken,graag !:thumb:

Nou vooruit dan maar.
Omdat het snel even kan.
Maar zelf dit soort elemtaire handelingen leren is wel zo leuk.

Mvg

Piet

Bijlagen

Klopt en ik ga mij ook verdiepen in Excel zodra ik mijn huidige cursus afgerond heb.
Ik volg nu een ICT opleiding bij de LOI en daar heb ik het momenteel druk zat mee. 1 voor 1 zeg ik altijd maar.....;)

Bedankt voor je hulp :thumb:

Gedownload er werkt weer perfect,bedankt nogmaals en bij deze opgelost :thumb:

Nog één vraagje.
Als ik hem wil uploaden naar Google Docs krijg ik een melding dat er teveel cellen zijn (meer dan 400.000) .....is hier iets aan te doen? Ik kan hem nu niet opslaan in Google Docs.

Als ik in je vb-bestand op ctrl-end druk kom ik uit op Y65535. Al deze cellen zijn dus zogezegd in gebruik wat je bestand enorm groot maakt.
Selecteer alle ongebruikte rijen onder je tabel,rechtsklik en kies verwijderen.Doe hetzelfde met de ongebruikte kolommen rechts van je tabel. Sla het bestand op, sluit af en heropen.
Als je nu op ctrl-end drukt zou je op Y37 moeten uitkomen + de omvang van je bestand zou serieus verkleind moeten zijn.

Ik heb het even geprobeer door de twee lege werkbladen te verwijderen en dan kan hij door Google docs gelezen worden.

Mvg

Piet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan