Probleem met .exe bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxthebest

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hallo

Ik heb spel geinstalleerd (gedownload dat wel), maar als ik wil gaan spelen en druk op het exe bestand. Krijg ik de foutmelding: kan het bestand niet openen, u heeft geen machtiging of rechten.

Ik heb ergens gelezen dat het te maken kan hebben met de virussoftware die op je pc( trouwens met windows vista) staan. Ik heb zone alarm en sophos anti virus.

Zelf heb ik geprobeerd bij eigenschappen van het bestand de beveilingsinstellingen te veranderen, maar het leverde geen resultaat op.

Kan iemand mij helpen

welke spel is dat dan.. want het kan zijn dat je niet alle bestanden hebt.. dus iets meer informatie graag.. :thumb:

Het gaat om fm 2009, maar ik heb geen last van de algemene problemen. Zoals hier al eerder stonden. Maar het probleem is alleen het exe. bestand. Die kan ik namelijk niet openen en het spel daardoor dus ook niet.

Bij installatie had ik trouwens wel een probleem, maar er stond het een non fatal error was. Namelijk het spel was niet toegevoegd aan gamecenter. Zoiets was het ongeveer.

jaa al een paar keer steeds hetzelfde probleem. Heeft iemand miss idee waardoor het kan komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan