Probleem met FallOut 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuzz

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
35
Hoi iedereen,

ik heb net FallOut 3 gedownload (moet in principe geen probleem zijn, hij is helemaal compleet en alles) en geïnstalleerd. Netjes new game gedaan en door de begin filmpjes gewerkt. Alleen (jajaa, nu komt het) loopt hij nu gewoon aldoor vast. En op telkens een andere plek.. Ik weet inmiddels door het o zo heilige Google dat er veel bugs in het spel zitten waaronder waarschijnlijk ook deze..

WEET IEMAND EEN OPLOSSING?

Alvast bedankt!
 
Eerste vraag hier is natuurlijk, kan je pc het spel aan? Test het eens op www.canirunit.com.

Heb je ook netjes de patches uitgevoerd?

Heb het spel zelf ook (gedownload) en nog nooit een vastloper gehad.
 
Hoi,

wist al bijna zeker dat hij het aankon (hij is redelijk nieuw) maar toch maar even de test gedaan en hij redt het dus makkelijk...
Ik heb ook de patche die op de site van Fallout staat uitgevoerd en toen liep hij na ongeveer 5 tot 10 minuten weer vast...
Zijn er nog meer patches die ik mis?
Of is er nog een andere oplossing?

Alvast bedankt!

Neuzz
 
Jaa. dat ook:confused:..

Ik vind et echt zo vaag..
Maar er zijn dus niet meer patches?
 
Geen idee, niet naar gezocht. Speel het momeneel niet. Maar als er op de officiele site geen andere patches zijn, lijkt me dat je daar goed zit.

Plaats eens een screen van de uitslag van de test die je gedaan hebt.
 
Ik heb twee screenshots gemaakt voor je:

1.jpg
2.jpg

Trouwens.. Als hij dan vast gelopen is kan ik niks meer en moet ik via taakbeheer de boel afsluiten.. Taakbeheer zegt dat hij niet reageerd.. Weet niet of het kan helpen maar ik zeg het maar voor de zekerheid..
 
Laatst bewerkt:
Pc moet het inderdaad makkelijk trekken.

Kan zo 1,2,3 even niet bedenken wat er nog voor problemen zorgt. Heb zelf totaal geen bugs ervaren met het spel.

Wellicht een andere helpmijer die hier meer over weet?
 
Najaa, in ieder geval bedankt voor je hulp!:thumb:

Dus als iemand iets meer weet.. ROEP MAAR WAT!:confused:
 
Nou.. Nee..

Aangezien ik niet weet wat het is:eek::eek::eek:

Zou je dat ff willen uitleggen? Dan kan ik dat ook proberen:rolleyes:

Thanks!

(sorry als ik nu een beetje dom overkom hoor:eek:... Maar dat valt wel mee:rolleyes:)
 
Laatst bewerkt:
Zelf ervaar ik vaak dat canyourunit er vaak naast zit.
Zo had ik opeens in mijn laptop een 1.7Gb video kaartje (daarvoor een 512Mb)
Misschien moet je alle settings van de game even 1 stand lager doen of resolutie aanpassen.
 
Ik heb ook de patche die op de site van Fallout staat uitgevoerd en toen liep hij na ongeveer 5 tot 10 minuten weer vast...
Neuzz

Ik heb Fallout 3 ook gedownload en had ook hetzelfde probleem. (alleen was het bij mij of 2x heel snel achter elkaar of een paar uur gewoon niet).
Heb er nog geen fix voor kunnen vinden. (ga die ook niet vinden want heb em uitgespeeld in 16,5 uur ).
Bij mij liep gewoon heel me pc vast en moest ik rebooten. (zelfs me lcd scherm op me G19 reageerde niet meer :O)
Krijg je veder nog een foutmelding als ie vastloop, of moet je ook rebooten?


Zelf ervaar ik vaak dat canyourunit er vaak naast zit.
Zo had ik opeens in mijn laptop een 1.7Gb video kaartje (daarvoor een 512Mb)
Misschien moet je alle settings van de game even 1 stand lager doen of resolutie aanpassen.

Waarschijnlijk pakt ie dan een gedeelte van je RAM mee.
maar je hebt ook gelijk, canyourunit is meer een indictor dan een 'echte' test.
Maarja ik ben ook niet de expert
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk pakt ie dan een gedeelte van je RAM mee.
maar je hebt ook gelijk, canyourunit is meer een indictor dan een 'echte' test.
Maarja ik ben ook niet de expert

Zoiets dacht ik ook, maar waarom deed die dat de vele malen daarvoor niet?

Ontopic:
Zelf had ik Fallout 3 ook gedownload en even gespeeld, daarna eraf gegooid en later kreeg ik weer zin, opnieuw gedownload en geinstalleerd.
Nu kan ik mij nog herrinneren dat ik inderdaad ook problemen had, maar nadat ik het eraf had gehaald en er weer op had gezet niet meer. Tussendoor had ik wel mijn driver even geupdate (ik heb een nVidea GeForce 8600M GT 512Mb). Ik heb de game nooit gepatched, nadat ik de game uit had, een paar expansions geinstalleerd. Hier ook nooit problemen gehad.

Edit: @Generation Kill
JEETJE! bruute PC!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan