Probleem met Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

vtveen

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2012
Berichten
90
Plotseling vanavond (volgens mij na een update van Firefox) kan ik niet meer bij mijn meest gebruikte website (www.ipernity.com) komen.
Krijg steeds dezelfde mededeling:

De pagina verwijst niet op een juiste manier door

Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies.


Ik vond wel eenzelfde vraag van jaren terug, met daar als mogelijke oplossingen:
In Firefox:
A. Wis je geschiedenis en alle Google/Gmail-cookies
Als dat niet helpt:
B. Schakel je invoegtoepassingen uit.
Als dat niet helpt:
C. Uninstall Firefox, zorg dat de installatiemappen helemaal gewist zijn, haal een nieuwe versie op en installeer die weer.


Dat heb ik zo goed mogelijk geprobeerd, maar dat helpt allemaal niet en het probleem blijft bestaan.
Wat nu ??
 
Dat heb ik al gedaan, maar snap er helemaal niets van.
Hartelijk dank voor uw antwoord.
 
Mijn advies is om een nieuw profiel aan te maken, en het artikel legt duidelijk uit wat een profiel inhoudt.

Er staat in dat artikel ook hoe je een profiel aanmaakt.
Dus Ik vraag mij af wat je nou niet snapt?
 
Misschien zijn we niet allemaal zo computer-intelligent !!
Inmiddels via een ander kanaal een oplossing aangereikt gekregen (die overigens niets te maken had met een profiel) en het werkt sinds een paar minuten weer.
 
lezen heeft m.i. weinig te maken met 'computer-intelligent'.
Maar fijn dat het gelukt is. Al hoewel je met een schoon profiel als tweede profiel een hoop uit kan sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan