Frank ten Have
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2005
Probleem met flashplayer
Wie kan mij helpen met het volgende probleem:
Ik heb windows XP en heb daarin 3 gebruikers, alleen doet flashplayer het alleen maar bij mij en niet bij de andere gebruikers. Ik heb van alles geprobeerd zoals opnieuw geinstalleerd instellingen na gekeken vergelijkt met mijn instellingen maar dat was het ook niet.
Als ik de computer op start heb ik 3 gebruikers.
Ik heb mij zelf als beheerder van de computer gezet, toen ik dit probleem kreeg heb ik iedereen beheerder gemaakt.
Toen flash player uninstall, en daarna weer geinstalleerd maar dat hielp toen ook niet.
Bij mij staat bij internet opties - tijdelijke internet bestanden - instellingen - objecten weer geven -
Shockwave flash object - geinstalleerd - 16kb - datums - versie 7,0,19,0
En bij de andere gebruikers staat.
Het nummer van Flash - onbekend - 16kb - geen datums - versie 7,0,19,0
Wie o wie kan ons helpen.
Wie kan mij helpen met het volgende probleem:
Ik heb windows XP en heb daarin 3 gebruikers, alleen doet flashplayer het alleen maar bij mij en niet bij de andere gebruikers. Ik heb van alles geprobeerd zoals opnieuw geinstalleerd instellingen na gekeken vergelijkt met mijn instellingen maar dat was het ook niet.
Als ik de computer op start heb ik 3 gebruikers.
Ik heb mij zelf als beheerder van de computer gezet, toen ik dit probleem kreeg heb ik iedereen beheerder gemaakt.
Toen flash player uninstall, en daarna weer geinstalleerd maar dat hielp toen ook niet.
Bij mij staat bij internet opties - tijdelijke internet bestanden - instellingen - objecten weer geven -
Shockwave flash object - geinstalleerd - 16kb - datums - versie 7,0,19,0
En bij de andere gebruikers staat.
Het nummer van Flash - onbekend - 16kb - geen datums - versie 7,0,19,0
Wie o wie kan ons helpen.