Probleem met flight gear

Status
Niet open voor verdere reacties.

f18freak

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2011
Hey,
Ik heb onlangs flightgear geinstalleerd op mijn pc (windows 7).
Gewoon de standaard versie, zonder extra's.
Nu elke keer als ik wil spelen laad hij alles in, behalve het vliegtuig.
Dat verschijnt in halve lijnen, oppervlakken die niet zichtbaar zijn.
Ik krijg volgende melding :Airport/p...Error writing file fgfs-graph-001.osg: Unable to open file for output.

Alvast bedankt.

Probeer het eens in de compatibiliteitsmodus van XP sp3: rechtermuisknop op de snelkoppeling>eigenschappen>compatibiliteit>windows xp sp3>ok

Ik heb de instelling aangepast, het probleem blijft zich helaas voordoen.
Toch bedankt voor je reactie.
Nog suggesties iemand?
Alvast bedankt!

Probeer het eens opnieuw te installeren, verder kan ik nergens iets vinden van bugs of bugfixes.

Ik heb het in totaal al drie keer proberen te installeren, helaas lukt het niet.
Ik heb wel nog een oudere pc met xp op, misschien moet ik het hier maar eens proberen.

Heb je service pack 1 al geïnstalleerd op je Windows 7 pc? Dat kan misschien het probleem zijn. Er zijn (zie ik nu) meerdere mensen die problemen hebben met Flightgear op Windows 7.

Probeer dan eens de laatste updates te installeren met Windows Update (configuratie scherm> systeem> (windows?)Updates)

Service pack geïnstalleerd: probleem blijft.
Ik krijg volgende melding :
Failed to load instrumentation system model: C:/Program files/flightgear/data/aircraft/C127/panel-onley-instrumentation.xml

Verder kan ik je niet helpen, op het internet kan ik ook niets vinden. Probeer het nog een keertje te verwijderen en opnieuw te installeren.
Succes!

Je kan nog altijd proberen een account aan te maken op een flightgear forum en daar een topic plaatsen, die zouden daar meer verstand van moeten hebben dan ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan