probleem met g en h en backspace???

Status
Niet open voor verdere reacties.

rory28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Berichten
3
geachte kenners,

Ik ben hier nieuw en stel me meteen even voor ik ben rory en ben 28 heb een omnibook xe3l nootbook en deze werkt niet helemaal lekker namelijk me g en h toetsen weigeren soms ook me backsapce werkt dan niet als ik me laptop opnieuw opstart dan werkt ie soms wel en soms gewoon niet dus heeft iemand hier een oplossing voor ????

Thks
 
Toetsenbord uitspuiten met wat perslucht, dat al geprobeerd?
 
Toetsenbord uitspuiten met wat perslucht, dat al geprobeerd?

ja al geprobeerd maar het blijft heel vreemd zo doet ie het en zo doet ie het niet meer de rest van de letters wel gewoon enkeld die g en h en backspace dus als je nog andere suggesties hebt graag voorlopig werkt ie sinds ik hierop sta dus al 2 dagen gelukkig :thumb:
 
Software matig probleem lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Probeer anders de toetsjes er voorzichtig vanaf te halen en met een kwastje of een pennetje even alles schoon te maken bij die letters, lijkt mij namelijk dat er een beetje vuil bij zit waardoor ie het af en toe niet doet.

Als het een software probleem was, deed ie het of altijd of nooit, deed ws. ook heel het toetsenbord ook niet..
 
Software matig probleem lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Probeer anders de toetsjes er voorzichtig vanaf te halen en met een kwastje of een pennetje even alles schoon te maken bij die letters, lijkt mij namelijk dat er een beetje vuil bij zit waardoor ie het af en toe niet doet.

Als het een software probleem was, deed ie het of altijd of nooit, deed ws. ook heel het toetsenbord ook niet..


Ik zal het gaan proberen ! in ieder geval bedankt alvast
 
problemen met toetsenbord HP

Hallo Rory28,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn HP laptop.
Toetsen G, H en Backspace werken niet meer, wat heb je eraan gedaan?

Gr. defco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan