Probleem met game branden, wie kan mij aub helpen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roytje1981

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Hallo,

Ik heb een LG GWA-4160B DVD brander.. Dit is een DL+ brander als het goed is. (geeft nero infotool aan)

Dus als ik het goed heb moet ik hier xbox360 games kunnen branden... Nu lukt dat dus niet en snap totaal niet waarom niet. zodra ik de iso in IMGburn open en hem wil branden krijg ik een foutmelding.

Ik zal even een foto toevoeggen van de melding.. Wie o wie kan mij aub helpen hiermee??

errorn.png

Sorry, maar de melding is niet te lezen, zou je misschien de foto als bijlage kunnen plaatsen.

Bedankt voor je snelle reactie... ik zal hem als bijlage toevoegen...

Bijlagen

• error3.jpg
    error3.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 41
Ik moet zelfs 5x op annuleren klikken wilt de melding weggaan... dan krijg ik een kleinere melding waarin staat:

Set L0 data zone capacity failed!
Reason: write protected

Ik moet zelfs 5x op annuleren klikken wilt de melding weggaan... dan krijg ik een kleinere melding waarin staat:

Set L0 data zone capacity failed!
Reason: write protected
kan je geen engels ? write protected betekend dat hij beveiligd is tegen branden...:rolleyes:

kan je geen engels ? write protected betekend dat hij beveiligd is tegen branden...:rolleyes:

Echt waar joh? Wijsneus, en wat is er dan write protected? Die lege dvd+r dl of alle 6 die spellen? Denk niet echt dat 1 van die dingen write protected is maar dat er een andere oorzaak is..

Echt waar joh? Wijsneus, en wat is er dan write protected? Die lege dvd+r dl of alle 6 die spellen? Denk niet echt dat 1 van die dingen write protected is maar dat er een andere oorzaak is..

ik wil hier niet als een wijsneus overkomen..
ik wil alleen meedenken voor een oplossing op jou probleem:confused:

die bestanden zijn denk ik gewoon beveiligd en anders weet ik het ook niet:confused:

suc6:thumb:

Als ik de fout goed begrijp is je disc niet compatibel met je schrijver.

Heb even een web search gedaan, kwam hier uit: http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=1268

Er wordt aangeraden om je Firmware van je schrijver te updaten, en anders een beter merk DVD's te testen om te zien of die het wel doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan