• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleem met gedefineerdeerde namen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niets nieuws onder de zon, eigenlijk stokoud.
Die vierkante haakjes zijn nog relikwieën uit lang vervlogen tijden en zijn wat in ongebruik geraakt.
En zoals HSV aangaf, ze evalueren, ook in bladmodules en daardoor werken ze.
Anders had je eventueel de "parent" moeten afvragen en in je regel verwerken

Ik prefereer volledig uitschrijven om mistoestanden zoals hierboven te vermijden.

post 22 en nog steeds geen nieuws onder de zon.
wat lees ik daar in dat forum : schrijf het voluit met de naam van je blad of met de codename als je van plan bent die vaak te wijzigen.

I also don't trust the implied Evaluate of the bracket notation []
Door blijven drammen om je eigen gelijk te bewijzen ..., ik zie niet waar die haakjes hier in de fout zijn gegaan.

Zeur niet, het werkt niet zoals gedacht in een bladmodule en je wil niet aan de slag met bladnaam of codename, zet het simpelweg in een gewone module en je bent van alle gezeik af.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb er maar even twee keer de gedefinieerde naam [getal] in gezet.

Een op werkmap en de ander op bladniveau.
Laat de code lopen in allebeide bladen en zie het verschil als je met meerder zelfde namen werkt (wat in de praktijk nooit voor zal komen als je verstand van Excel hebt).

De change_event in beide bladen en de sub hsv.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan