martijntjuuh
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 mei 2005
Hoi, ik heb net een niuewe videokaart maar hij doe het niet goed
. Heb eerst het besturingsprogramma van de oude videokaart verwijdert en toen de nieuwe kaart erin gezet. Toen ik de Pc opstartte, kreeg ik automatisch het schermpje te zien van de wizard nieuwe hardware installeren, heb zo de videokaart geinstallerd en ging natuurlijk gelijk gamen. Ik kon zo'n 5 minuten spelen tot het spel opeens vast liep en ik de computer opnieuw op moest starten. Een ander spel geprobeerd, maar dat liep ook gelijk vast. Heb het besturingsprogramma verwijdert en opnieuw geinstallerd, maar nu de wizard hardware installeren weggeklikt, en de driver-cd geladen en zo geinstallerd. Opnieuw geprobberd een spel te spelen en weer lipe het gelijk vast, opnieuw opgestart en weer geprobeert en nu kreeg ik de melding: ---------------------------
ROTK.exe - Toepassingsfout
---------------------------
De instructie op 0x00000010 verwijst naar geheugen op 0x00000010. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma
OK Annuleren
Heeft iemand misschien een idee waar het probleem ligt?

ROTK.exe - Toepassingsfout
De instructie op 0x00000010 verwijst naar geheugen op 0x00000010. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma
OK Annuleren
Heeft iemand misschien een idee waar het probleem ligt?