kingswooder
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2011
Vraag eerder gesteld andere post als vervolg vraag. Aangezien de oorspronkelijk vraag beantwoord is, heb ik een nieuwe vraag gemaakt.
Ik zit met het volgende probleem.
Als ik in de combobox (op blad keuze) de type woning selecteer, veranderen alle waardes mee.
Tevens wijzigt aan de rechterzijde van het blad naar de gekoppelde afbeeldingen:
- afbeelding met type systeem
- grafiek met opbrengst pv per maand
- grafiek met overzicht energieposten
- tabel met maximale energieprestatievergoeding
De gekoppelde afbeeldingen zijn verbonden aan een naam-definitie (zodat ik ook andere afbeeldingen kan krijgen)
Als ik nu de pdf maak, door het drukken van de knop (commandobutton) wijzigt alleen nog maar de afbeelding type systeem.
Nu dacht ik eerst dat dit kwam doordat het programma onvoldoende tijd heeft voor het genereren van deze grafieken/tabellen, omdat eerst ook de naam-definitie nog bepaald moet worden.
Om dit te voorkomen heb ik heb geprobeerd om een time delay toe te voegen echter heeft dit geen effect. (wat op zich logisch is als het probleem bij de naam-definitie ligt)
Weet iemand de oplossing?
In de bijlage het laatste bestand en de pdf welke ik krijg.
alvast bedankt voor de reactie.
Ik zit met het volgende probleem.
Als ik in de combobox (op blad keuze) de type woning selecteer, veranderen alle waardes mee.
Tevens wijzigt aan de rechterzijde van het blad naar de gekoppelde afbeeldingen:
- afbeelding met type systeem
- grafiek met opbrengst pv per maand
- grafiek met overzicht energieposten
- tabel met maximale energieprestatievergoeding
De gekoppelde afbeeldingen zijn verbonden aan een naam-definitie (zodat ik ook andere afbeeldingen kan krijgen)
Als ik nu de pdf maak, door het drukken van de knop (commandobutton) wijzigt alleen nog maar de afbeelding type systeem.
Nu dacht ik eerst dat dit kwam doordat het programma onvoldoende tijd heeft voor het genereren van deze grafieken/tabellen, omdat eerst ook de naam-definitie nog bepaald moet worden.
Om dit te voorkomen heb ik heb geprobeerd om een time delay toe te voegen echter heeft dit geen effect. (wat op zich logisch is als het probleem bij de naam-definitie ligt)
Weet iemand de oplossing?
In de bijlage het laatste bestand en de pdf welke ik krijg.
alvast bedankt voor de reactie.