Probleem met getElementById

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agony

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Beste mensen van helpmij :rolleyes:
Ik heb een probleempje op mijn website die ik niet kan achterhalen..
Ik heb mijn buttons gelinkt via functions op DIV's ..
Al mijn knoppen heb ik werkend gekregen maar op 1 of andere manier doet mijn links knop het niet .. :confused:
Het moet in het JS bestand zitten want als ik mijn Div link aan dezelfde function als een andere knop dan doet hij het wel ..
Dit is de website waar het probleem op zit: http://home.planet.nl/~attev028/Portfolio/
Alvast bedankt voor de hulp!. :thumb:

Je gebruikt "document.getElementById("body")", maar je body heeft geen id.

Probeer eens document.body.innerHTML ;)
De body is al een object op zich, dus hoef je die niet met getElementById(..) aan te roepen.

Je gebruikt "document.getElementById("body")", maar je body heeft geen id.

Probeer eens document.body.innerHTML ;)
De body is al een object op zich, dus hoef je die niet met getElementById(..) aan te roepen.
Maar ik gebruik dat ook bij de rest van de knoppen dus het zou gewoon moeten werken ..
Dus waarom zou die het niet doen bij de Links knop? :confused:

En de links knop blijkt trouwens nogsteeds niet te werken ..
Ook niet als ik er document.body.innerHTML van maak .. :confused:
Kan iemand me helpen? :)

Zoals aaajeetee al zei, zou ik body aanpassen in een andere naam om de reden die aaajeetee aanhaalde.

Anderzijds begrijp ik ook niet echt hoe het komt dat het alleen voor die ene link niet werkt.
Ik krijg namelijk de foutmelding :
Code:
regel: 17
teken: 1
Fout: Deze actie wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http://home.planet.nl/~attev028/Portfolio/home.html

En inderdaad, de rest doet het wel.

Greetz : Jer:cool:en.

Een div met id="body" is het probleem niet. document.getElementById('body') is nog steeds een ander object als document.body. :) Maar mooi is anders. ;)

Het gaat mis bij de functie links() er bestaat nl een object document.links, de array van alle links in het document. :)

Als je links() 3x in linkz() verandert dan werkt 't. :)

Mooier is om één functie te gebruiken, bv. divlink('links') de parameter gebruik je dan voor een switch() statement om de verschillende dingen te doen die je nu met verschillende functies doet. Op de laatste regel van divlinks kan dan return false; zodat de href="#" niet wordt uitgevoerd.

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan