Wij hebben voor de verspreiding van WIFI een systeem geinstelleerd met 1 router, die rechtstreeks met kanel verbonden is aan modem van telenet. Van daar uit vertrekken twee kabels, die met twee satellieten verbonden zijn. Sinds enige tijd hebben wij bv in de keuken die nochtans dicht bij de router staat, problemen. Wanneer we testen doen met Google Home op onze iPhone komt er ganse boterham te voorschijn. Er wordt gesignazleerd dat bepaalde toestellen geen goede WIFI leveren . Er wordt eerst aangeraden de satellieten dichter bij de router te plaatsen maar ik denk dat de plaats van de satellieten geen rol speelt daar ze per kabel met de router verbonden zijn.
Er kan natuurlijk iets verkeerd lopen met de kabels maar dit is een vervelende zaak daar die niet zo maar gemakkelijk bereikbaar zijn. Als regelmatig het ganse systeem opnieuw wordt opgestart zijn we weer goed voor ?????
Ik zou graag de ervaring horen van leden die ook met Google Router werken. Of zijn die niet van een goede kwaliteit ? We hebben de indruk dat ze van verkoopspolitiek veranderd zijn en nog enkel routers verkopen en geen satellieten meer ????
Graag advies en hulp om ons probleem opgelost te krijgen .
Mvg
Audass
Mvg
Er kan natuurlijk iets verkeerd lopen met de kabels maar dit is een vervelende zaak daar die niet zo maar gemakkelijk bereikbaar zijn. Als regelmatig het ganse systeem opnieuw wordt opgestart zijn we weer goed voor ?????
Ik zou graag de ervaring horen van leden die ook met Google Router werken. Of zijn die niet van een goede kwaliteit ? We hebben de indruk dat ze van verkoopspolitiek veranderd zijn en nog enkel routers verkopen en geen satellieten meer ????
Graag advies en hulp om ons probleem opgelost te krijgen .
Mvg
Audass
Mvg