Probleem met grafische kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meiga

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
92
Dag mensen,

Sinds een week ongeveer heb ik raar beeld bij het opstarten en draaien van mijn laptop. Allereerst begint het al met rode strepen op mijn beeld, daarna kies ik mijn windows (windows 7) en dan krijg ik een soort kleine golfjes over m'n beeld, weer in lijnen (dus vertiaal een lijn met daarin klein golfjes en tussen de verticale lijnen even een ruimte zonder). *zie bijlagen*

Ik heb inmiddels m'n drivers opnieuw geïnstalleerd, verwijderd, virusscanner erop los gelaten (AVG), nieuwe windows geïnstalleerd. Niets helpt. Tijdens installatie van nieuwe windows nog problemen, na 1 keer herstarten was het probleem weg. Dit bleef prachtig een dag werken en de volgende dag was het probleem er weer. Dit is nu 2 keer gebeurd dat ie goed werkt en de volgende dag niet meer. Zelfs 10 keer rebooten (als ie goed werkt) beïnvloed het niet, maar de volgende dag is het weer raak...

Ik heb de laptop open geschroefd, geen stof te zien. De videokaart zit achter een vak waar ik niet bij kan dus kon niet zien of er wat mis mee is. Iemand die dit kent en weet wat het is?

Alvast bedankt!


IMG_20111104_155407.jpgIMG_20111104_155626.jpgIMG_20111104_1557552.jpgIMG_20111104_155415.jpg
 
@ Job, dat kan, maar hij doet het ook als ie koud opstart meteen al. Soms dus niet, soms wel. Hij kan dan niet al te warm zijn...
Of hij zou doorgebrand moeten zijn inmiddels, maar aangezien ik dat zo niet weet vraag ik het hier :p
 
Zou ook kunnen, want bij ons gebeurde het na een tijdje computeren, en de volgende opstart hadden we weer strepen. Toen een nieuwe koeler erop, maar het probleen verdween niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan