Op mijn computer zijn er twee VGA inputs, dat is de blauwe kabel die van het scherm naar de processor loopt. Eentje boven en de andere beneden. Mijn computer werkt op zijn best als ik die verbonden heb met die van beneden, maar mijn scherm wil niet starten als ik niet de bovenste kies. Soms gebeurt het wel (per toeval) dat ik het moet verbinden met VGA input beneden, dan kan ik volop genieten van mijn computer.
Het probleem is eigenlijk dat de graphics nogal slecht en traag zijn als ik bijvoorbeeld Battlefield 2 Demo speel, en ik kan ook geen spelletjes spelen, behalve battlefield 2 Demo.
Hoe het komt dat ik opeens die bovenste (de goede) moet/kan gebruiken is soms als ik Flightgear (Een flight-simulator) speel, en ik doe bijv de resolutie op 1920x1200 ofzo, en ik begin, dan sluit ik bruusk de stroom af, waardoor het direct uitgaat, en met beetje geluk moet ik de kabel dan verwisselen.
Maar ik weet dat deze techniek nogal schadelijk is voor je hardware, dus ik kan het niet blijven gebruiken. Laatste 5 pogingen ging het niet eens.
Weet er iemand hoe ik permanent VGA input van beneden kan gebruiken?
Dit lijkt extra luxe ofzo maar dit is echt belangrijk voor me want het is nogal frustrerend als je geen enkel spel kan spelen. Ik weet wel dat mn pc goed kan, maar ik weet alleen niet hoe :S.
DXDIAG:Beeldscherm
Naam:Nviadia Geforce 7100 / nvidia Nforce 630i
Fabrikant:NVIDIA
Chiptype:Nviadia Geforce 7100 / nvidia Nforce 630i
DAC-TYPE:Integrated RAMDAC
Totaal geheugen:1400MB
Huidige weergavemodus:1280 x 1024 (32 bit)(60Hz)
Computer:
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Edition
Moederbord:
CPU Type 2x Intel Pentium III Xeon, 2333 MHz
Scherm:
Video kaart GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i
Sorry voor het lange tekts
Het probleem is eigenlijk dat de graphics nogal slecht en traag zijn als ik bijvoorbeeld Battlefield 2 Demo speel, en ik kan ook geen spelletjes spelen, behalve battlefield 2 Demo.
Hoe het komt dat ik opeens die bovenste (de goede) moet/kan gebruiken is soms als ik Flightgear (Een flight-simulator) speel, en ik doe bijv de resolutie op 1920x1200 ofzo, en ik begin, dan sluit ik bruusk de stroom af, waardoor het direct uitgaat, en met beetje geluk moet ik de kabel dan verwisselen.
Maar ik weet dat deze techniek nogal schadelijk is voor je hardware, dus ik kan het niet blijven gebruiken. Laatste 5 pogingen ging het niet eens.
Weet er iemand hoe ik permanent VGA input van beneden kan gebruiken?
Dit lijkt extra luxe ofzo maar dit is echt belangrijk voor me want het is nogal frustrerend als je geen enkel spel kan spelen. Ik weet wel dat mn pc goed kan, maar ik weet alleen niet hoe :S.
DXDIAG:Beeldscherm
Naam:Nviadia Geforce 7100 / nvidia Nforce 630i
Fabrikant:NVIDIA
Chiptype:Nviadia Geforce 7100 / nvidia Nforce 630i
DAC-TYPE:Integrated RAMDAC
Totaal geheugen:1400MB
Huidige weergavemodus:1280 x 1024 (32 bit)(60Hz)
Computer:
Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Edition
Moederbord:
CPU Type 2x Intel Pentium III Xeon, 2333 MHz
Scherm:
Video kaart GeForce 7100 / NVIDIA nForce 630i
Sorry voor het lange tekts