Probleem met gta San Andreas helpmij plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamal vleij

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2006
Hallo,

Ik heb gta. als ik die ga spelen gaat het nog allemaal goed, instaleren en laden enzo. Maar, als ik dan met missie 1 begin(die ene dat je weg moet fietsen voor die roze auto van die andere gang) is die roze auto er niet, dat is nog geen ramp maar als ik dan bij dat eindpunt kom waar je vrienden ook stoppen dan begint het filmpje niet maar dan gebeurt er helemaal niks... als ik dan een tijdje wacht ± 10 min. dan begint het filmpje. maar als het filmpje dan afgelopen is dan blijft hij hangen op het laatste beeld, het raare is dat het beeld niet stil staat maar dat alles wel beweegt (vogels bomen enz) dan, naar nog tien minuten gaat hij wel weer door. dit gebeurt bij elke missie... dat speelt niet echt fijn :p

Helpmij

Jamal

Laatst bewerkt:
Het spel is legaal, ik heb de computer nog maar vrij kort en er stond nog geen windows op dus ik heb er illigaal windows xp op gezet want ik w8 op vista dus dat vond ik zonde van het geld... (windows werkt wel goed...)

Hee, ik heb dat spel ook, en ik zou niet weten waar het aan ligt.

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad maar toen had ik of iets gemist of niet helemaal goed gedaan.

Misschien dat je te snel/te langzaam fietst, zorg dat je zo dicht mogelijk bij sweet of die dikke blijft, maar als het gewoon weer gebeurt en de missie kapot is dan moet je maar een saved game van iemand downloaden die nét langs de missie is.

Ik heb ook zon saved game maar ik weet niet heel zeker waar die staat, en om nou te gaan zoeken...

Maar mocht je absoluut geen saved game vinden dan wil ik mijne wel hier neerzetten (maar je hebt al wel 100% muscle en goede wapens enzo dus misschien minder leuk)

Succes

hmmm ligt niet aan de saved game volgens mij... heb het meerdere malen geprobeert...

oh, ik zag je laatste zin niet, 'dit gebeurt bij elke missie'

in dat geval kan ik je niet helpen ben ik bang

Kan je San Andreas deinstalleren en weer opnieuw installeren?
Wil ook wel eens werken.

de specs zij 3 ghz prossessor 128 videokaart 1 gig ram 80 gig schijf...

heb hem meerdere malen gedeinstaleert...

Als hij het tijdens de missie het wel gewoon doet lijtk het me niet aan de specs vd computer te liggen.

Misschien is de cd gewoon stuk en als je het spel toch wil spelen, probeer eens een no-cd crack met de versie die je via cd hebt geinstalleerd, en dan de cd gewoon uit de kast laten en opstarten.

Mocht dat ook niet lukken, download gewoon dat hele GTA SA + de crack en je kunt het spelen zonder problemen, je kunt zelfs online zonder problemen of wat dan ook.

Maar wel zonde van de poen die je hebt betaald, maar zo kun je het toch nog spelen.

Heb je alleen bij missies dat probleem of ook nog op andere plekken??

volgens mij kijkt ie alleen aan het begin bij gta-sa of de orginele cdrom er in zit.
voor de rest doet ie er weinig mee dacht ik.

al eens op een andere pc geprobeerd te instaleren en te spelen??

Heb je wel alle juiste drivers en DirectX geinstaleerd??
de DirectX staat ook op de cd (ff bladeren op de cd)
En hij was legaal?? ff terug gaan naar de winkel!!:)

Suc6
Hoor graag hoe dit afloopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan