probleem met headphone op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

duncanmeyer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2006
Berichten
2
Ik heb een headphone met mic gekocht, zelfde als kameraden hebben. Was geschikt voor laptop. Gewoon plug in. Heb verbindingstest gedaan, geheugen is voldoende, nog 27 gig over. Nu hoor ik de ander meestal als in slowmotion, alsof die mensen dronken zijn, dan weer hoor ik het even versneld dan weer kort als normaal maar meestal in slow motion. Iemand enig idee hoe en wat?

Alvast bedankt
 
waarschijnlijk kan je het in volume regeling goedzetten of in opties van het ding waarmee je praat
 
duncanmeyer,
Je praat over geheugen voldoende maar ik zie dat je de ruimte die je over hebt op je harde schijf als geheugen aan merkt en dat klopt niet ( 27 Gb ).
Ik verwacht dat het een probleem is met het werkgeheugen van je laptop in samenwerking met wat er allemaal wordt opgestart gelijk met windows.
Probeer eens wat progjes die niet direct nodig zijn, uit te schakelen en probeer het dan nog eens.
Vrgr B.Kat
 
zo te horen praat je met mensen online over voip of msn.
is het alleen dan of ook als je bijvoorbeeld muziek luisterd? anders kan het ook aan je snelheid van je internet liggen.
 
idd praat ik over msn met iemand, en heb het niet als ik muziek luister, mijn internet downloadsnelheid was 264 Kb p sec, upload iets van 46.
Mbt geheugen, ik ben redelijk leek op dit gebied dus zou goed kunnen dat dat niet werkgeheugen is, weet ook niet waar ik dat kan zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan