Probleem met headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0443

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Hallo,
Ik heb vandaag een Creative HS-600 headset gekocht,
Mijn probleem is:ik krijg wel geluid als ik een liedje of een game speel maar als ik wil voice chatten hoor ik wel de persoon praten maar de persoon mij niet.
Ik weet niet wat voor aansluiting deze headset heef alleszins geen USB,deze heef een rose en een groene die ik in de bijhoorden "poortjes heb gestoken" in mijn Creative geluidskaart.

Alvast bedankt,
gast0443

Let er dan ook wel goed op dat je groen in groen doet. En roze in roze.
Als het goed is zit er een knopje/schuifje op je headset waarmee je je mic aan en uit kan zetten.
Probeer dat eens.
Greetsz Thooms

Let er dan ook wel goed op dat je groen in groen doet. En roze in roze.
Als het goed is zit er een knopje/schuifje op je headset waarmee je je mic aan en uit kan zetten.
Probeer dat eens.
Greetsz Thooms

Da's allemaal dik in orde!maar het werkt nog steeds niet:(

Hej gast0443.
Wat je misschien ook kan proberen is: Je hebt rechtsonderin je beeldscherm een luidsprekertje staan.
Dubbelklik hierop.
Hier kan je het volume regelen van verschillende dingen. Ook van je Microfoon.
Waarschijnlijk staat deze nog niet in de lijst.

Het volgende ga je dan doen.
Klik op Opties > Eigenschappen. Zoek in het onderster schuif menuutje de Mic op.
Vink deze aan en klik op OK.
Nu staat je microfoon bij je volumeregeling. En waarschijnlijk is het geluid van je mic gedempt. Vink het vinkje uit.
Hopelijk is dit het probleem.
Greetsz THooms

Laatst bewerkt door een moderator:
eeeuuh nog een vraagje, bij Dragon naturally speaking bij de set-up moet je kiezen uit:
mic-in, line-in, .....een groen en een roose 'dingske" is dat line in? het gaat dus over een headset eh.

Bijna bij alle systemen is de roze ingang voor de microfoon, ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan