Probleem met headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

icecold70

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2007
Hallo allemaal

ik heb pas een headset gekocht maar wanneer ik een spelletje speel
dan hoor ik mensen van rechts komen maar ze zijn links bijvoorbeeld toen had ik een test gedaan waar een stem "left" en "right" zegt en daar hoorde ik left van de rechterkant komen en right van de linkerkant toen deed ik die test met mijn luidsprekers zelfde resultaat dus weet misschien iemand hoe ik mijn headset weer goed krijg( rechts rechts en links links)

bij voorbaat dank:confused:

Btw. De headset zit niet verkeerd op mijn hoofd:D

Heb je de aansluiting in het front zitten bij je pc, zo ja dan zul je de stekkers waarmee die is aangesloten op het moederbord om moeten wisselen.

Succes.:thumb:

Dan zullen je de draden van je headset net anders zitten dan je laptop is aangesloten daar kun je weinig mee , of een nieuwe connector aan je headset solderen en de aansluiting daarbij wisselen.

maar het zelfde probleem met mijn boxen maar de boxen van de laptop doen het wel weer goed
en ik had de headset terug gebracht en niuewe gekocht maar nog steesd zelfde probleem

Laatst bewerkt:
Dan zullen je de draden van je headset net anders zitten dan je laptop is aangesloten daar kun je weinig mee , of een nieuwe connector aan je headset solderen en de aansluiting daarbij wisselen.

Zit hem in de aansluiting in je laptop je kunt niet zomaar de boel wisselen, dus zul je je headset moeten veranderen

Laatste reactie hierop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan