probleem met hemacarthridge voor canonmp140

Status
Niet open voor verdere reacties.

annac

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2009
Misschien heb ik iets verkeerd gedaan, maar wat?
De printer heb ik nog niet zo lang, doordat de inkt snel op is heb ik een hema carthridige gekocht die geschikt is voor dit type en merk printer.

Nu blijf ik het sein krijgen dat die carthridge weinig inkt meer bevat(dit kan niet), ik kan zodoende niet weten als dit werkelijk straks het geval is. Kan ik dit nog veranderen of is dit een consequentie van een ander merk te gebruiken.

vriendelijke groet
annac

Veel printers maken gebruik van een chip. Als je geen orginele gebruikt dan wordt de chip niet gereset en klopt het niveau dus niet meer.

Probeer onderstaand eens.

1) Disconnect the printer’s power outlet
2) Press and hold the power button while connecting the power outlet back.
3) While still holding down the power button, press the reset button twice.(red circle with a triangle)
4) Release the power button
The printer takes about 10 seconds to show the number 0.
5) Press + to change the value from 0 to 1.
6) When this value is 1, press colour button; this will light up two leds.
One is for plain paper and the other for photo paper. At this point is feed the printer with paper.
7) Press the power button twice and then press the colour button once. The printer will print a some stuff. Don’t worry much about the printed material. I got some stripped lines and some numbers. I believe that my colour cartridge is clogged which explains why I got the green strips.
When you print this sheet the value in the display returns to zero.
8 ) Open the printer cover cover (not the scanner cover) and remove the cartridges. With the printer still open, disconnect the power outlet.
9) Close the lid and turn on the printer.
10) Refill cartridges and place them back in their nice little abode in the printer.

gewoon terug gaan naar de Hema de cartridge deze zal zoals eerder gemeld in de voerige mail werkt deze niet goed dus gewoon terug gaan en omruilen

gewoon erin gelaten.

ik heb de cartridge er gewoon maar ingelaten, er zou de mogelijkheid zijn dat de printer het niveau niet meer aangeeft omdat er veel meer inkt in deze cartridge zit dan in een gewone en dat daarom er niet meer aangegeven wordt.
De printer doet het wel goed in ieder geval.

Hoe dan ook, bedankt voor de reacties. (Vond het sowieso wel ingewikkeld hoor die 1e reactie!)

Annac

Hallo,

Moet altijd een kleurencardridge van origineel merk zijn met een alternatieve voor zwart en ja hij zal nooit meer aangeven hoeveel er in zit maar je merkt het snel genoeg als ie op is.Tenzij je originele erin doet natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan