probleem met herinstalatie van xp home

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiosna

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Berichten
10
hallo allemaal,ik kan xp home niet meer installeren na formatteren van de harddisk,de setup met de cd verloopt vlekkeloos,als de gegevens op de harde schijf staan sluit setup na 15 /sec af en start weer op,dan begint het hij gaat gewoon terug opstarten vanaf cd en de hele procedure wordt ge woon opnieuw gedaan,ik ben een leek op de pc wat moet/kan ik doen .Graag een antwoordje ondertussen vrgr aan allen wiosna
 
Na de setup start je pc waarschijnlijk opnieuw op en wordt gevraagd of je vanaf cd rom wil starten, hierop geen aktie ondernemen, maar gewoon doorlaten gaan. Als je nl ja zegt dan begint hij inderdaad weer van voren af aan
 
Na de setup start je pc waarschijnlijk opnieuw op en wordt gevraagd of je vanaf cd rom wil starten, hierop geen aktie ondernemen, maar gewoon doorlaten gaan. Als je nl ja zegt dan begint hij inderdaad weer van voren af aan

hallo Dat is het juist hij vraagt niks maar gaat gewoon terug naar de cd???
 
Kijk eens in je bios naar de startupsequence
beste robertflink
de opstart volgorde is floppy /cdrom /harddisk/ ikheb dat al eens veranderd naar cdrom/harddisk/floppy spijtig genoeg was het bij het herstarten nog steeds hetzelfde liedje inderdaad hij herstarte de hele procedure opnieuw vanaf de cd groetjes wiosna
 
Het moet zijn cdrom/harddisk/floppy maar het lijkt wel of hij je harddisk niet ziet, hoor je wel je floppy draaien bij weer opstarten
 
problemen met herinstalatie xp home

Het moet zijn cdrom/harddisk/floppy maar het lijkt wel of hij je harddisk niet ziet, hoor je wel je floppy draaien bij weer opstarten