Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd met W7. Ik werkte onder XP met CS5, en dat heb ik onder W7 ook weer proberen te installeren.
Maar daarbij treedt een probleem op. Ik kom niet verder dan de trialversie. CS5 is onder XP niet gede-installeerd, ik weet ook niet dat het was aangemeld.
Ik heb voor de installatie de Adobe CS5 Cleaner Tool gedownload. Daarna zijn internet, de virusscanner en de user account uitgeschakeld.
Vervolgens zijn (wellicht overbodig) alle Adobe en Macromedia programma’s verwijderd met Revo Uninstaller. Dan wordt ook het register geschoond. Toen nog eens Adobe CS5 Cleaner gedraaid, en met Regedit nog eens het register nagekeken. En Adobe ook uit de Common Files verwijderd. Als laatste ook nog eens CCleaner toegepast.
Dit is waar mogelijk zowel voor de beheerdersaccount alsook voor de gebruikersaccount gedaan, en die zouden daarmee geschoond moeten zijn.
Daarna is CS5 opnieuw als probeerversie geïnstalleerd, taal Nederlands.
Na het opnieuw inschakelen van Dreamweaver werd het serienummer geaccepteerd.
Maar na inschakeling van internet, en opnieuw van Dreamweaver, komt er een schermpje waarin wordt gevraagd het serienummer op te geven, of aan te geven dat wordt doorgegaan met de proefversie, dat nog x dagen geldig is. Maar als het eerder gebruikte (of een ander) serienummer wordt ingevoerd, wordt aangegeven dat het serienummer (mogelijk) ongeldig is voor dit product.
Na het wegklikken van dat scherm of het aanklikken van de probeerversie, kan gewoon met het programma worden gewerkt. Maar die is in de tijd gelimiteerd tot 30 dagen, daarna stopt het. En kan ik weer een herinstallatie gaan doen.
Ik heb naar aanleiding van een vraag in het Helpmij forum ook nog eens met SIW gekeken of er een key is opgenomen, maar er wordt alleen een lange alfanumerieke key vermeld bij Installed Programs.
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen en hoe ik dit kan oplossen.
Wie weet raad?
Maar daarbij treedt een probleem op. Ik kom niet verder dan de trialversie. CS5 is onder XP niet gede-installeerd, ik weet ook niet dat het was aangemeld.
Ik heb voor de installatie de Adobe CS5 Cleaner Tool gedownload. Daarna zijn internet, de virusscanner en de user account uitgeschakeld.
Vervolgens zijn (wellicht overbodig) alle Adobe en Macromedia programma’s verwijderd met Revo Uninstaller. Dan wordt ook het register geschoond. Toen nog eens Adobe CS5 Cleaner gedraaid, en met Regedit nog eens het register nagekeken. En Adobe ook uit de Common Files verwijderd. Als laatste ook nog eens CCleaner toegepast.
Dit is waar mogelijk zowel voor de beheerdersaccount alsook voor de gebruikersaccount gedaan, en die zouden daarmee geschoond moeten zijn.
Daarna is CS5 opnieuw als probeerversie geïnstalleerd, taal Nederlands.
Na het opnieuw inschakelen van Dreamweaver werd het serienummer geaccepteerd.
Maar na inschakeling van internet, en opnieuw van Dreamweaver, komt er een schermpje waarin wordt gevraagd het serienummer op te geven, of aan te geven dat wordt doorgegaan met de proefversie, dat nog x dagen geldig is. Maar als het eerder gebruikte (of een ander) serienummer wordt ingevoerd, wordt aangegeven dat het serienummer (mogelijk) ongeldig is voor dit product.
Na het wegklikken van dat scherm of het aanklikken van de probeerversie, kan gewoon met het programma worden gewerkt. Maar die is in de tijd gelimiteerd tot 30 dagen, daarna stopt het. En kan ik weer een herinstallatie gaan doen.
Ik heb naar aanleiding van een vraag in het Helpmij forum ook nog eens met SIW gekeken of er een key is opgenomen, maar er wordt alleen een lange alfanumerieke key vermeld bij Installed Programs.
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen en hoe ik dit kan oplossen.
Wie weet raad?