probleem met herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

YELLOWMAN123

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Heren, dames.

Mijn laptop met Vista erop wilde niet meer opstarten en kwam niet verder dan de bios.
Ik heb geprobeerd om in de bios "herstellen naar de laatste goede configuratie" gedaan en vanaf dat moment krijg ik alleen nog maar mijn muis-cursor in beeld. Ook wanneer ik hem uit doe en opnieuw opstart. Ik kom niet in de bios, vanaf het eerste moment zie ik mijn muiscursor en doet de laptop niets. Ook met de boot-dvd erin geen resultaat.
Iemand die weet hoe ik weer in de bios kom? Help het wellicht als ik de batterij eruit haal en het dan morgen weer probeer?

Mocht er meer info moeten komen dan hoor ik het wel,

Thx alvast :)

Hai Yellowman,

Het lijkt me dat er een fout in je systeem is/harde schijf gecrasht is.
Heb je al geprobeert WIndows-installatiedisk erin te doen?
Werkt het niet, moet je een nieuwe harde schijf kopen.
Die kunnen er veel makkelijk in plaatsen voor een tientje.
Succes!

bartjuh, bedankt voor je supersnelle reactie. :thumb:
Het helpt niets als ik de windows dvd er in doe.
Ik heb de harde schijf er zelf al uitgehaald, wanneer ik deze weer terug zet kan ik iig in de bios komen. Ik zet windows er nu opnieuw op.
Mocht mijn harde schijf toch aan vervanging toe zijn en ik een nieuwe moet kopen, zit daar dan automatisch een bios in en kan ik windows er gewoon op zetten? Ik heb hier nog geen ervaring mee.

Thx :)

Hoi...

Een bios staat niet op een evt niewe harde schijf.Deze zit op je moederbord.
Ik begrijp dat je nu dus in je bios kan komen en dus de aanpassing kan doen tot het opnieuw instaleren van vista.
Hij start nog niet door??
Als je nu gaat installeren merk je gauw genoeg of je schijf het begeven heeft.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan