Probleem met herstelpunt

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Hallo,

Als ik een herstelpunt heb gemaakt , en wanneer ik later bij een nieuwe opstart van de PC naar mijn herstelpunt wil gaan blijkt deze niet meer te bestaan.
Dus mijn herstelpunt verdwijnt steeds na een nieuwe opstart.
Wie weet raad ?
Thanks

Recovery card aan boord, die je systeem steeds terugzet?

Dit heb ik gevonden in de Vista info .

De herstelpunten worden in deze versie van Windows op een andere wijze aangemaakt en worden daarom niet herkend in oudere versies van Windows. Als u een eerdere versie van Windows start op een systeem waarop u gebruikmaakt van een dual-bootconfiguratie, worden de herstelpunten die door de huidige versie van Windows zijn aangemaakt door de eerdere versie verwijderd. Als u de huidige versie van Windows start, worden er automatisch nieuwe herstelpunten aangemaakt.

Kan ik hier iets aan doen ??

Ik kan ook geen oplossing vinden helaas. Behalve dan op twee verschillende schijven installeren, maar eerlijk gezegd lijkt me dat het probleem niet oplossen.
Mogelijk ben je van het probleem voor Vista af, wanneer je herstel beheer in xp uitschakelt.
Anders n image maken met bv true image,
http://www.easycomputing.com/product.asp?ref=4043
maar dat gaat helaas niet gratis (Kan trouwens ook met Vista business of Ultimate)
Ws niet de oplossing die je zoekt, maar ik kon niets beters vinden.
Groeten Leo

Ook bij mij gaat het fout, Even googelen op (Herstelpunt in Vista werkt niet) leverd meer dan 10.000 hits op. Ik doe systeemherstel en dat lijkt prima te werken maar na het opnieuw opstarten blijkt het herstelpunt niet te werken, Eeen ander punt kiezen werkt dus ook niet.Zou best een oplossing willen weten.

Jurrien

ps. Ik heb Vista premium nl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan